شناسهٔ خبر: 11347901 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی؛

مسوولان شهرستان دماوند: حضور در انتخابات تضمین کننده دوام و بقای حکومت اسلامی است

تهران – ایرنا - مدیران و مسئولان شهرستان دماوند با حضور در پای صندوق های رای، بر نقش مردم در تعیین سرنوشت خود تاکید کرده و معتقدند که حضور گسترده و پر شور مردم در صحنه خطیر انتخابات، متضمن دوام و بقای حکومت اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هفتم اسفند ماه 94 روز بزرگ و سرنوشت سازی برای ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است و مردم فهیم دماوند نیز با حضور یکپارچه خود همچون دیگر شهرها و روستاهای این مرز و بوم حماسه ای را خلق کردند که برگ زرین دیگری بر تارک تاریخ این کشور شد.
مدیران و مسئولان شهرستان دماوند همگام با دیگر اقشار مختلف مردم با حضور در پای صندوق های اخذ رای علاوه بر اجرای وظایف و تکالیف خویش با رای دادن به نامزد مورد نظر، سهم خود را در این حماسه عظیم به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام محمد علاءالدینی امام جمعه دماوند در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه به کسی رای دهیم که زمینه وحدت، برادری، همدلی و هم زبانی و همچنین اتحاد را در مجلس فراهم می کند، افزود: نماینده مجلس باید با پیروی از ولایت فقیه، شناخت دشمنان و تحقق اقتصاد مقاومتی در صحن مجلس حضور یافته و برای حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کند.
وی با اشاره به اینکه نماینده مجلس باید نماینده مردم باشد، خاطرنشان کرد: آرای مردم در صندوق های اخذ رای پشتوانه محکمی برای نامزد منتخب شده است؛ پس از نامزد انتخاب شده می خواهیم تا به اهداف و آرمان های خود پایبند باشد.
امام جمعه دماوند ادامه داد: از نماینده آینده مجلس در هر حوزه انتخابیه به ویژه دماوند و فیروزکوه نیز می خواهیم که بعد از تایید شدن در راستای اهداف و آرمان های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارد و در مدت فعالیت خویش در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری این آرمان های حفظ کند.
حجت الاسلام علاءالدینی تمکین به قانون را ضروری خواند و گفت: نتیجه انتخابات هرچه باشد، اگر نقد و انتقادی هم وجود دارد از طریق قانون پیگیری شود که اگر بخواهد غیر از این را دنبال کنند، قطعا مغضوب امت حزب الله و خداوند متعال می شوند.
رضا طاهر خانی، رییس حوزه فرعی بخش رودهن با اشاره به حماسه بزرگ انتخابات گفت: ملت ایران با حضور باشکوه خود در انتخابات قلب رهبری را شاد کرده و پیوندی دوباره با ولایت فقیه بستند.
وی با بیان اینکه مردم ایران با حضور خود به دنیا نشان دادند ایران اسلامی در دفاع از آرمان های خود تا آخرین نفس ایستاده است، تصریح کرد: مردم شهرستان دماوند همچون دیگر مردم در سراسر ایران اسلامی امروز (هفتم اسفند ماه) با حضور حماسی خود در انتخابات به ایران و ایرانی اعتباری دوباره بخشیدند.
بخشدار رودهن به حضور پرشور و پرصلابت مردم ایران در این حماسه بزرگ تاکید کرد و گفت: دشمن تصور می کرد با تبلیغات منفی، تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ... از رسانه های مختلف، در حضور پرصلابت ملت ایران تاثیرگذار است و بدون تردید انتخابات به نفع آنها رقم خواهد خورد، در حالی که ملت ایران با حضور شکوهمند خود اهداف آنان را خنثی کردند.
طاهرخانی به اقدامات صورت گرفته در این حوزه فرعی اشاره کرد و افزود: در سطح بخش رودهن از ماه های گذشته تمهیدات لازم برای برگزاری دو انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اندیشیده شد.
وی به شرایط کنونی برگزاری انتخابات در این حوزه اشاره و اظهار کرد: از ساعات ابتدای اخذ رای تاکنون شاهد حضور چشم گیر، مومن، انقلابی و ولایت مدار بخش رودهن در 36 شعبه اخذ رای هستیم و با وجود تمدید شدن زمان انتخابات از این حضور کم نشده است.
عباس صفری، شهردار دماوند همچنین با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: رای هر فرد به طور قطع در آینده مملکت تاثیر گذار است و همه آحاد ملت ایران باید با حضور در صحنه های مختلف سیاسی در کشور بر سرنوشت خود سهیم باشند.
وی ادامه داد: اتحاد و همبستگی ملت ایران در برهه های گوناگون سیاسی در کشور سبب ثبات، بروز و ظهور حماسه های سیاسی شده و می شود و سربلندی و عزت مردم ایران اسلامی را به تمام دنیا نشان می دهد.
صفری خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم که باری دیگر فرصت انتخاب و تصمیم گیری در سرنوشت خویش برای اقشار مختلف مردم فراهم شده و امید است با توجه به منویات داهیانه مقام معظم رهبری فردی شجاع و مدبر در صحنه حضور یابد و در حوزه تصمیم گیری توانمند باشد.
شهردار دماوند با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری دماوند در بخش پشتیبانی بیان کرد: یکی از بخش های مهم برگزاری انتخابات، بخش پشتیبانی است که شهرداری دماوند تمامی حمایت های خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم داشته است تا خللی در این حماسه بزرگ ایجاد نشود.
در حوزه انتخابیه دماوند – فیروزکوه سه هزار و 240 نفر برگزاری انتخابات را به عهده دارند و 324 صندوق در 162 شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه مستقر شده است.
حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و 23 نفر نامزد این دوره از انتخابات مجلس هستند.
تهرام/7246//1348

نظر شما