شناسهٔ خبر: 11349068 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اعتدال | لینک خبر

حماسه ملت در برخی از نقاط کشور

صاحب‌خبر -

ملت ایران در حالی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تمام توان برای کم‌رنگ نشان دادن انتخابات تلاش می‌کردند، با حضور خود در صحنه این توطئه‌ها را خنثی کرده و ایستادگی خود را پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و امام خامنه‌ای اعلام کردند.
استقبال باشکوه مردم و حضور پرشور آن‌ها در محل شعب اخذ رای از ساعتی پیش از آغاز رای‌گیری نشان‌دهنده تجدید میثاق ملت ایران با رهبر معظم انقلاب و اثبات‌کننده ولایت‌مداری آنان است.
در حالی ملت ایران دیروز سرنوشت خود را رقم می‌زدند که امیدوارند مجلسی مقتدر، بالنده و با اعتقادات اسلامی و دینی شکل بگیرد تا زمینه‌ای برای پیشرفت و توسعه کشور فراهم آید.

 • در برخی از استان‌ها

•مردم اردبیل اراده مستحکم خود را به نمایش گذاشتند
مردم اردبیل از اولین ساعات رأ‌ی‌گیری در پای صندوق‌های آرا با حضور گرم خود اراده مستحکم خود را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که این انقلاب دستاورد هزاران شهیدی است که در اعلام وفاداری به آنها باید همیشه در صحنه حاضر باشیم.
در شعباتی که در حوزه‌های مختلف انتخابیه دایر شده است مردم استان اردبیل در صف‌هایی منظم و با احترام به قانون آرای خود را به برگزیدگان‌شان در خبرگان رهبری و شورای اسلامی در صندوق‌ها می‌ریزند تا زمینه انتخاب شایستگان برای حضور در منصب مجلس و جایگاه قانون‌گذاری فراهم آید.
• برگ زرین دیگری از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران در البرز
‌مردم همیشه در صحنه استان البرز دیروز نیز با حضور پرشور خود در انتخابات مهری بر تأیید این نظام مقدس زدند و دشمنان را ناامید کردند.
مردم ولائی استان البرز با حضور خود در صحنه انتخابات بار دیگر ولایتمداری و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و با انگشتان سبابه خود بار دیگر مهر تأییدی را بر آرمان‌های این نظام مقدس زدند.
بیعت با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب و شهدا و تعیین سرنوشت کشور به دست مردم از دیگر اهداف این حضور پرشور است.

• خلق حماسه‌ای ماندگار
 در شهرری
مردم مومن، خداجو و ولایتمدار شهرستان ری از ساعت‌ها پیش از آغاز انتخابات با حضور در محل شعب اخذ رای، حماسه‌ای ماندگار خلق کردند و ایستادگی خود پای آرمان‌های والای انقلاب و ولایت فقیه را به دنیا نشان دادند.
دیروز ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده خود در انتخابات بار دیگر ضربه محکمی به نظام سلطه وارد کردند.

• خلق حماسه‌ای ماندگار و تاریخی در شعب اخذ رأی شرق استان تهران‌
‌مردم انقلابی، غیرتمند و با ایمان شهرستان‌های شرق استان تهران با آغاز رأی‌گیری از ساعت هشت صبح دیروز، برای خلق حماسه ماندگار و تاریخی در شعب اخذ رأی به میدان آمده‌اند.
حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه که رقابت 23 نامزد انتخابات خانه ملت را در خود می‌بیند، نیز دیروز مالامال از بصیرت و دوراندیشی مردمی بود که درصدد هستند تا آینده سیاسی کشور را به دست خود رقم بزنند.
دماوندی‌ها و فیروزکوهی‌ها دیروز با بینش و تحقیق قبلی، پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده تا 16 نفر را به عنوان نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و یک نفر را به عنوان فرد منتخب از این حوزه انتخابیه راهی تک کرسی خانه ملت کنند.

•  حضور پرشور مردم غرب استان تهران در پای صندوق‌های اخذ رأی
‌مردم انقلابی شهرستان‌های غرب استان تهران قبل از ساعات شروع اخذ رأی در مقابل شعب اخذ رأی به انتظار نشستند.
مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان‌های غرب استان تهران، شهریار، ملارد، قدس، بهارستان، رباط کریم و اسلامشهر از نخستین ساعات انتخابات در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شده و بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود را از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
مردم این شهرستان‌ها در برخی از شعب اخذ رأی حتی قبل از ساعت 8 صبح درحالی‌که هنوز درب‌های محله‌ای اخذ رأی باز نشده بود، به انتظار صف‌کشیده بودند و برای شروع انتخابات لحظه‌شماری می‌کردند.
شروع انتخابات در این شهرستان‌ها بر اساس اطلاعیه وزارت کشور و همزمان با سراسر کشور ساعت 8 صبح آغاز شد که حضور پرشور مردم در ساعات اولیه حکایت از خلق حماسه دیگری از سوی مردم وظیفه‌شناس این شهرستان‌ها دارد.

• حضور حماسی مردم خراسان شمالی در پای
صندوق‌های رأی‌
استان خراسان شمالی شاهد خلق صحنه‌های بدیعی از مشارکت پرشور و حماسی مردم استان در پای صندوق‌های اخذ رای بود.
‌حضور پیرمرد و پیرزنان که برای شرکت در انتخابات آمده و باوجود ضعف جسمانی در صف‌های بلند برای مشارکت در این عرصه سیاسی ایستادند، صحنه‌های زیبایی را رقم‌ زد.
‌از سویی مادری که با داشتن نوزاد بر آغوش و فرزند خردسال در این عرصه حضور یافته بود تا اعلام کند که همواره در عرصه‌های نظام حضوری فعال دارد صحنه‌های بدیعی را خلق کرده است و یا حضور جانبازان 70 درصدی که با وجود بالای ضایعه، توسط ویلچر در شعب اخذ رأی حضور یافته و رأی خود را به صندوق انداختند.

• اینجا دیار قومس! حماسه انگشتان رنگی .‌.‌.
مردم استان سمنان در ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حضور پرشور خود را بار دیگر نشان دادند.
‌652 شعبه اخذ رأی در استان سمنان آرای مردم را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری جمع‌آوری می‌کنند و بیشتر این شعبه‌ها از صبح دیروز مملو از جمعیت مشتاقان نظام اسلامی است.
 

نظر شما