شناسهٔ خبر: 11333832 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

«جشن همبستگی»

مردم آماده خلق حماسه/ جمعه همبستگی نزدیک است

خبرگزاری شبستان: با آمدن هفتم اسفند مردم بندر مرزی آستارا برای خلق حماسه‌ای دیگر به صحنه می‌آیند و جمعه‌‌ای از جنس همبستگی، همدلی و همزبانی خلق می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مردم همیشه در صحنه آستارا بار دیگر همزمان با سایر نقاط میهن عزیزمان در پای صندوق‌های اخذ رای حضور می‌یابند و حماسه ای به یادماندنی خلق کرده و برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار نظام اسلامی می‌افزایند.

 

مردم شهرستان مرزی بندر آستارا از تالش گرفته تا آذری و گیلک و فارس خود را برای خلق حماسه ای دیگر در هفتم اسفند آماده کردند و امروز صحنه‌هایی از اتحاد و همدلی را به رخ جهانیان کشانده و نقشه‌های دشمنان را خنثی و وفاداریشان به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارند.

 

روز جمعه بار دیگر مردم دیار شهر بام های سفالی و نخستین شهر باسواد ایران با حضور دشمن شکن خود در پای صندوق‌های اخذ رأی حماسه‌ای از جنس همبستگی خلق می‌کنند.

 

بدون شک مردم همیشه در صحنه شهرستان مرزی بندر آستارا همگام با ملت ایران در جمعه همبستگی که نزدیک است با تاسی از شعار امسال دولت و ملت، همدلی و همزبانی این فرمایش مقام معظم رهبری را با حضور پرشور خود تحقق عینی می‌بخشند.

 

خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر مرزی آستارا به میان چند نفر از شهروندان آستارایی رفته تا اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را جویا شود.

 

نرگس اسپیدکار، یکی از شهروندان آستارایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان حضور مردم در انتخابات را تیری بر قلب دشمنان دانست و تصریح کرد: در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت باید با مشارکت حداکثری و انتخاب افراد انقلابی، شجاع و مومن بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنیم.

 

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای موجب اقتدار و عزت نظام اسلامی می‌شود، افزود: برای خنثی کردن نقشه های دشمنان با شرکت گسترده در انتخابات به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک می‌گوییم.

 

اسپیدکار شرکت در انتخابات را برای خود یک وظیفه شرعی و قانونی دانست و گفت: ان شاء الله  همراه همسرم در روز هفتم اسفند در پای صندوق های اخذ رای حضور می‌یابم و به فرد مورد انتخابم رای می‌دهم.

 

مرتضی هاشمی نسب، از شهروندان آستارایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مردم همیشه در صحنه آستارا همگام با سایر هموطنانمان در پای صندوق‌های اخذ رای حضور می‌یابند و جواب دندان شکنی به دشمنان اسلام و انقلاب می‌دهند.

 

وی افزود: امیدوارم با انتخاب نمایندگان اصلح در سال همدلی و همزبانی افرادی به مجلس راه پیدا کنند که زبان رسای ملت در مجلس باشند و مشکلات مردم را به گوش مسئولان رسانده و مشکلاتشان را حل کنند.

 

هاشمی نسب گفت: ملت ایران  همیشه ثابت کرده اند هر جا که لازم باشد به صورت خودجوش در صحنه حاضر شده و در  انتخابات هفتم اسفند نیز این حضور حماسی را به منصه ظهور می‌گذارند.

 

مهناز باورزاد، نماینده  بهورزان آستارا در استان گیلان با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به همراه خانواده خود حضور خواهم داشت و به کاندیدای مورد نظرم رای می‌دهم.

 

وی افزود: امیدوارم کسانی که روانه خانه ملت می‌شوند، پس از انتخابات به شعارهایی که دادند عمل و وعده هایی که در زمان انتخابات به مردم داداند را فراموش نکنند.

 

باورزاد، بیکاری را مهم ترین مشکل کشور دانست و گفت: انتظارم دارم کسانی که روانه خانه ملت می‌شوند در دوران مدت نمایندگی شان مشکلات حوزه انتخابیه خود را در مجلس مطرح کنند و برای حل معضل بیکاری جوانان تصمیات خوبی گرفته و به مشکلات ما بهورزان نیز رسیدگی کنند.
 

نظر شما