شناسهٔ خبر: 67659656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار تهران خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۷۵ الی ۱۰۰ درصدی پروژه‌های شهرداری گلستان

بهارستان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ضمن بررسی نه پروژه در دست احداث مدیریت شهری گلستان از پیشرفت فیزیکی ۷۵ الی ۱۰۰ درصدی آنها خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، میر محمد غراوی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص سفر به شهر گلستان که به منظور بررسی و رصد میزان پیشرفت فیزیکی احداث نه پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی این شهر انجام شد، اظهار کرد: با یاری خدا و همت شهرداری و شورای شهر گلستان، شاهد ارائه خدمتی ویژه به مردم این منطقه از طریق پروژه‌های انجام شده هستیم.

غراوی با بیان اینکه با حضور در شهر گلستان ضمن بررسی پروژه‌های عمرانی شهرداری و شورای اسلامی این شهر، پیشرفت فیزیکی احداث این پروژه‌ها نیز مورد رصد قرار گرفته است، گفت: خوشبختانه نسبت به حضور قبلی در این شهر در حوزه پیشرفت پروژه‌ها شاهد رشد چشمگیری هستیم، چنانکه که همه نه پروژه مورد بازدید، بالای ۷۵ درصد و برخی تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی احداث دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران به حجم بالای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر گلستان اشاره کرد و افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان شهری، پیش‌بینی می‌شود هفته دولت امسال در گلستان متفاوت‌تر از دیگر سال‌ها باشد و شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی متعددی در سطح این شهر باشیم.

معاون استاندار تهران همچنین بر لزوم همدلی و همکاری تمامی دستگاه‌ها برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی بهتر به مردم تأکید کرد.

نظر شما