شناسهٔ خبر: 11239379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:

تبلیغات غیرقانونی تعدادی از نامزدهای متخلف با همکاری نیروی انتظامی جمع آوری شد

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی به تخلفات برخی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اشاره کرد و گفت: در ابتدا به نامزدهایی که تخلف کرده بودند تذکر داده شد و تبلیغات غیر مجاز و غیر قانونی تعدادی از آنها که به تذکرات توجه نکرده بودند با همکاری نیروی انتظامی جمع آوری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شکرالله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در گفتگو با  اراک امروز؛ با اشاره به اینکه روز گذشته هم چهار نامزد انصرافی در استان داشتیم گفت: شمار نامزدهای انصرافی در استان مرکزی نیز تاکنون به ۳۱ نفر رسیده است.

81970917-70535057

حسن بیگی اظهار کرد: از این تعداد نامزد انصرافی ۱۴ نفر در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب، سه نفر در حوزه ساوه و زرندیه، دو نامزد در محلات و دلیجان، چهار نفر در حوزه تفرش، آشتیان و فراهان، سه نفر در خمین و پنج نامزد در حوزه شازند از رقابت های انتخاباتی کناره گیری کرده اند.

وی با بیان اینکه چهار نامزد انتخاباتی با تائید صلاحیت شورای نگهبان وارد رقابت های انتخاباتی مجلس دهم در این استان شدند افزود: این نامزدها علی یوسفی در حوزه انتخابیه "اراک، کمیجان و خنداب"، محمد آقازیارتی فراهانی در حوزه انتخابیه "تفرش، آشتیان و فراهان" و ابوالفضل هاشمی و علی سعیدی در حوزه انتخابیه "ساوه و زرندیه" هستند که مجوز رقابت های انتخاباتی را دریافت کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی به تخلفات برخی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان هم اشاره ای کرد و گفت: بیشتر تخلفات در خصوص ابعاد و تعداد بنرها بوده ست.

حسن بیگی اظهار کرد: در ابتدا به نامزدهای که تخلف کرده بودند تذکر داده شد و تبلیغات غیر مجاز و غیر قانونی تعدادی از نماینده ها که به تذکرات توجه نکرده بودند با همکاری نیروی انتظامی جمع آوری شد.

استان مرکزی با یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه جاری به صورت همزمان در کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما