شناسهٔ خبر: 6533212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهرکرد؛

خسارت سیلاب در شهرستان کوهرنگ

بارندگی و سیلاب دو روز گذشته در استان چهارمحال و بختیاری، به دام های عشایر، زمین های کشاورزی، شیلات و مزارع پرورش ماهی شهرستان کوهرنگ خسارت وارد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: سیلاب دو روز گذشته، خساراتی را دام های عشایر، زمین های کشاورزی، شیلات و مزارع پرورش ماهی بخش بازفت این شهرستان وارد کرد.

مرتضی زمانپور افزود: این سیلاب باعث خسارت به 18 خانوار عشایری ساکن در شهرستان و از بین بردن چادر عشایر کوچرو به همراه مواد خوراکی و وسایل آن شد و دو کودک عشایری را هم سیل زده و مجروح کرد.

زمانپور اضافه کرد: ستاد مدیریت بحران این شهرستان در حالت آماده باش قرار دارد تا در صورت وقوع بارندگی های بعدی، از بروز خسارت جلوگیری کند.

میزان بارندگی 2 روز گذشته در شهرستان کوهرنگ، 3.1 میلیمتر گزارش شده است.

نخستین بارندگی تابستانه و کم سابقه استان در سالجاری که از عصر روز دوشنبه تا شب گذشته ادامه داشت، باعث جاری شدن سیلاب و پس از آن خنکی و لطافت ویژه هوا در مرکز و نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری شده است.

شهرستان کوهرنگ، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری، با 35 هزار نفر جمعیت می باشد که مرکز آن ( شهر چلگرد ) در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) قرار دارد.



انتهای پیام/ ا

نظر شما