شناسهٔ خبر: 61653873 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

۲۴ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی از استفاده از کامپیوتر کیفی

هاشمی در خاطرات خود از ۱۳ مرداد ۱۳۷۶ نوشت: آقای خاتمی نتیجه مذاکراتم با رهبری در مورد وزارت اطلاعات و کشور را پرسید. آقای حمید میرزاده و فرزندش احسان آمدند یک‌ کامپیوتر کیفی (لپ‌تاب) برایم آوردند و آموزش دادند. آقای علی لاریجانی رئیس سازمان صداوسیما آمد از چپ بودن اکثریت کابینه آقای خاتمی اظهار نگرانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود از سه شنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۷۶ نوشت: در راه دفتر به محل ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک در نیاوران رفتیم، مشغول نازک کاری هستند خیلی بیش از آنچه تصور می کردم هست. در دفتر گزارش‌ها را خواندم و برای مراسم تحلیف آقای سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور به مجلس رفتم صحبت‌های آقای ناطق نوری، آقای خاتمی و آقای محمد یزدی و سوگند‌ آقای خاتمی بیش از یکساعت طول کشید.

به دفترم مراجعت نمودم آقایان ترکان، فروزش و نعمت زاده آمدند‌ چون در کابینه جدید نیستند به نظرم کمی افسرده می آمدند. درباره کابینه صحبت کردیم پیشنهاد دادند که بنیاد آفریقا را تاسیس کنند‌، پذیرفتم‌.

آقای خاتمی نتیجه مذاکراتم با رهبری در مورد وزارت اطلاعات و کشور را پرسید. آقای حمید میرزاده و فرزندش احسان آمدند یک‌ کامپیوتر کیفی (لپ‌تاب) برایم آوردند و آموزش دادند. آقای علی لاریجانی رئیس سازمان صداوسیما آمد از چپ بودن اکثریت کابینه آقای خاتمی اظهار نگرانی کرد.

ساعت هفت و نیم به خانه آمدم آشیخ حسن صانعی رئیس بنیاد ۱۵ خرداد آمد از خدمات مهم دوران مسئولیت من اظهار تشکر و قدر دانی کرد و گفت آشیخ یوسف صانعی از اینکه آقای خاتمی به دیدن بعضی از آیات قم رفته ناراحت است و انتقاد می کند. خواست درسی را شروع کنم. از استخر استفاده کردم.

منبع: سایت دیده‌بان ایران
 
 
کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما