شناسهٔ خبر: 5010679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور

نمازگزاران اردبیل در اعتراض به جنایات آل‌سعود راهپیمایی کردند

خبرگزاری تسنیم: همزمان با سراسر کشور نمازگزاران اردبیل در اعتراض به جنایات آل‌سعود راهپیمایی کرده و فریاد خشم خود را به گوش جهانیان رساندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مردم متدین و ولایتمدار اردبیل امروز پس از برگزاری آئین عبادی سیاسی نماز جمعه اردبیل از محل میدان مصلای اردبیل تا چهارراه امام خمینی(ره) این شهر راهپیمایی کرده و فریاد خشم و انزجار خود را از جنایات آل سعود در کشتار مردم بی‌دفاع یمن به گوش جهانیان راساندند.

در این اعتراض و راهپیمایی سراسری مردم اردبیل همزمان با ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی با شعارها و فریادهای «لا اله الا الله»، «الله اکبر»، «مرگ بر آل سعود کافر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، « مرگ بر وهابی»، «مرگ بر داعش»، «اسرائیل کودک‌کش نابود باید گردد» و «مرگ بر سه قاصد کودک‌کش، آل سعود، اسرائیل، آمریکای بی‌وجدان» حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام کرده و از مجامع بین‌المللی خواستند تا در مورد این جنایات ساکت ننشسته و به کشتار مردم یمن توسط آل‌سعود، آمریکا و رژیم صهیونیستی پایان دهند.

مردم ولایتمدار اردبیل با پلاکاردهای که با شعارهای «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده» نوشته شده بود ولایتمداری و تبعیت محض خود را از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری به همگان نشان دادند.

«آل سعود یعنی رژیم صهیونیستی»، «آل سعود ننگت باد، مرگت باد»، «از غزه تا یمن کودک‌کشی را متوقف کنید»، «عربستان عامل نفاق و تفرقه در جهان اسلام است» از جمله شعارهای دیگری بود که مردم مسلمان و دین‌مدار اردبیل با نوشتن آن بر پلاکاردها، آن را در دست گرفته و انزجار خود را به جهانیان نشان دادند.

در پایان این راهپیمایی عظیم مردمی در اردبیل با خواندن قطعنامه در اعلام انزجار از آل‌سعود و دفاع از مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن، راهپیمایان با ندای الله‌اکبر مهر تائید بر آن زده و خواستار توجه مجامع جهانی به این مسئله شدند.

راهپیمایی مردمی همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف استان اردبیل از جمله شهرهای نمین، پارس‌آباد، خلخال، گرمی، بیله‌سوار، سرعین، نیر،کوثر، مشگین‌شهر و شهرهای تابعه آنها با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار و شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی از حرکت‌های وحشیانه آل‌سعود اعلام انزجار کرده و قطعنامه قرائت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما