شناسهٔ خبر: 5010497 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

راهپیمایی نمازگزاران دماوندی در محکومیت اقدامات آل سعود برگزار شد

تهران- ایرنا- همزمان با سراسر کشور، نمازگزاران جمعه دماوند با برگزاری راهپیمایی جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا، نمازگزاران شهرستان دماوند در راهپیمایی اعتراض آمیز خود، جنایت های رژیم کودک کش سعودی در کشور یمن را با برگزاری راهپیمایی پس از اقامه نماز عبادی- سیاسی جمعه محکوم کردند.

در این راهپیمایی باشکوه که از مسجد جامع شهر تا میدان 17 شهریور ادامه داشت، راهپیمایان با سر دادن شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر آل سعود و مرگ بر وهابی، انزجار و خشم خود را با مشت های گره کرده به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام علاءالدینی، امام جمعه دماوند در این راهپیمایی گفت: جنایات آل سعود مسئله ایی نیست که تنها علیه جهان اسلام مشاهده شود بلکه این جنایات از حدود سه قرن پیش زمانی که انگلیسی ها به عنوان پیر استعمار معروف بودند، برنامه ریزی شده است.

وی افزود: دشمنان با ایجاد اختلافات آدم کشی، اختلافات مذهبی و حمایت از گروه های تکفیری به دنبال تضعیف تفکراتی هستند که در جهان اسلام علیه آنها به وجود آمده است.

این مقام مسوول با اشاره به جنایات آل سعود در یمن گفت: امروز مردم انقلابی دماوند با حضور در راهپیمایی انزجار و خشم خویش را علیه جنایات آل سعود نشان جهانیان دادند تا هیچگاه شعار امام راحل که فرمود هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید، حفظ بماند.

لازم به ذکر است، راهپیمایی اعتراض آمیز جهت محکومیت جنایات آل سعود در شهرهای آبسرد و رودهن نیز برگزار شد.

تهرام/7246//1348

نظر شما