شناسهٔ خبر: 5010629 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور؛

مردم اصفهان جنایات آل سعود را محکوم کردند

اصفهان - ایرنا - مردم اصفهان همزمان با سراسر کشور، جنایات آل سعود در حمله نظامی به یمن و کشتار مردم مظلوم این کشور را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مردم اصفهان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی که از میدان امام اصفهان تا انتهای خیابان حافظ این شهر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد با انزجار از جنایات آل سعود حمایت خود از مردم مظلوم یمن را اعلام کردند.

در این راهپیمایی مردم اصفهان با شعارهای آل سعود و آمریکا ننگت باد ننگت باد، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود ، مرگ بر آل خلیفه، حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است از مردم یمن حمایت کردند.

حکومت آل سعود با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان از 6 فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه فقیرترین کشور عربی منطقه آغاز کرده است تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی یمن را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انصارالله که امنیت شهرهای یمن را تامین می کنند، جلوگیری کند.

آل سعود بعد از حدود یک ماه بمباران زیرساخت های یمن و از بین بردن تاسیسات حیاتی این کشور بدون آن که به اهداف اعلام شده دست یابد، اعلام آتش بس کرد اما بعد از آتش بس تبلیغاتی اعلام شده همچنان یمن را هدف حملات هوایی قرار داده است و با بمباران فرودگاه بین المللی صنعا از کمک رسانی به مردم این کشور جلوگیری می کند.

از زمان آغاز تجاوز نظامی عربستان به یمن، تاکنون بیش از سه هزار و 500 نفر از مردم این کشور کشته و 6 هزار نفر دیگر نیز مجروح شده اند.

2093

نظر شما