شناسهٔ خبر: 5010064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اردبیلی‌ها ندای حمایت از یمن سردادند

فریاد پایان کودک‌کشی توسط آل‌سعود به آسمان بلند شد

همزمان با روز همبستگی مردم ایران با ملت مظلوم یمن مردم شهرهای مختلف استان اردبیل ضمن اعلام بیزاری از آل‌سعود پایان کودک‌کشی در یمن را خواستار شدند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن و اعلام انزجار از رژیم آل‌سعود نمازگزاران اردبیلی از میدان مصلی تا چهار‌راه امام این شهر یک‌صدا و متحد فریاد خشم علیه آل‌سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا، وهابیت و انگلیس سرداده و خواستار پایان یافتن جنایات بی‌رحمانه در یمن شدند.

تظاهر‌کنندگان اردبیلی در حالی که با ندای «الله اکبر» و «لا اله الا الله» راهپیمایی خود را استارت زدند در طول مسیر با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل‌سعود کافر»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر وهابی، مرگ بر داعش»، «مرگ بر سه قاصد کودک‌کش، آل‌سعود، اسرائیل، آمریکای بی‌وجدان»، «اسرائیل کودک‌کش نابود باید گردد» از مجامع جهانی و بین‌المللی خواستند تا سکوت را کنار گذاشته و در برابر بی‌رحمی‌های اخیر آل‌سعود را مجاب به پایان دادن به این جنایات بی‌رحمانه کنند.

این دومین راهپیمایی ضد صهیونیستی و ضد آل‌سعود اردبیلی‌ها در سال‌جاری است که در حمایت از مردم مظلوم یمن و پایان دادن به کودک‌کشی در این کشور انجام می‌شود تا دنیا بفهمد که مردم ایران همچنان حامی مظلومان و مستضعفان هستند.

نمازگزاران در حالی که پلاکاردهایی با مضامین «عربستان عامل نفاق و تفرقه در جهان اسلام است»، «از غزه تا یمن کودک‌کشی را متوقف کنید»، «آل‌سعود یعنی رژیم صهیونیستی»، «آل سعود ننگت باد، مرگت باد»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» تا چهارراه امام خمینی (ره) شهر اردبیل راهپیمایی گسترده‌ای را انجام داده و خواستار پایان یافتن جنایات بی‌شرمانه علیه مردم مظلوم یمن شدند.

بعد از پایان راهپیمایی شرکت‌کنندگان در این مراسم گرد هم جمع شدند تا قطعنامه پایانی راهپیمایی روز حمایت از مردم مظلوم یمن و انزجار از آل‌سعود قرائت شده و هر بند آن را با ندای «الله اکبر» تائید کردند.

تعدادی از نمازگزاران با اعلام اینکه تاریخ مصرف سعودی‌ها و شاهزاده‌های خائن عربستان به پایان رسیده و باید هر چه سریع‌تر به حاکمیت نامشروع آل‌سعود پایان داده شود، اظهار کردند: آنچه که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از نسل‌کشی در یمن است تا زمینه نفاق و دو‌دستگی در عالم اسلام پدید آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علاوه بر شهر اردبیل در سایر شهرهای استان نیز راهپیمایی روز همبستگی با مردم یمن برگزار شد تا اوج نفرت از جنایات آل‌سعود توسط نمازگزاران شهرهای مختلف استان به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/62001/ح30/ف4004

نظر شما