شناسهٔ خبر: 5009321 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

راهپیمایی نمازگزاران سراسر کشور در اعلام همبستگی با مردم مظلوم یمن

استانها- ایرنا - نمازگزاران جمعه در تهران و صدها شهر کشور در پایان آیین نماز جمعه این هفته با برگزاری راهپیمایی ضمن محکوم کردن تجاوز ارتش رژیم آل سعود، همبستگی خود را با مردم مظلوم یمن اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به منظور محکومیت حمله آل سعود به مسلمانان بی دفاع یمن ، نمازگزاران جمعه پس از اقامه نماز در سراسر کشور راهپیمایی کردند.



تهران - ایرنا با تداوم جنایات آل سعود علیه مردم مسلمان یمن و بمباران شهرهای این کشور، مردم ایران با شرکت در راهپیمایی سراسری حمایت خود را از مردم یمن، خشم و انزجار خود را از رفتار وحشیانه سعودی ها اعلام کردند.

مردم تهران در این راهپیمایی با شعارهایی از قبیل: رژیم آدم کش آل سعود ظلم جنایتش چون یهود، ببینید وهابی ناتوان را به خاک و خون کشیده کودکان را، از ظلم وهابی غرق شرر یمن شده کربلای دگر، کی خسته است؟ آل سعود، مرگ بر آل سعود خائن، رژیم غارتگر آل سعود بر یمن مظلوم آتش گشود، آتش ظلم دشمنان یمن با خاک یکسان کرده شهر عدن، صنعا گرچه غرق خاک و خون است آل سعود بزودی سرنگون است، این نقشه آمریکای پلید است نتیجه اش خون بسی شهید است، خون شهیدان یمن می جوشد از آن حزب الله می خروشد، انزجار خود را از جنایت وهابیون ابراز کردند.

همچنین مردم مسلمان تهران با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آنها شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، انا یمنی، مرگ بر سه قاتل کودکان آل سعود، اسراییل، آمریکا و ... حمایت خود از ملت یمن و خشم و انزجار خود از آل سعود را اعلام کردند.

724 / 9350 / 1348



رشت - ایرنا - نمازگزاران جمعه این هفته شهر رشت پس از حضور در آیین عبادی سیاسی جمعه، در تظاهراتی از میدان مصلی تا میدان فرهنگ حضور یافته و با مشت هایی گره کرده شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل، مرگ بر رژیم آل سعود، آمریکا ننگت باد، رژیم آل سعود شرمت باد ، آمریکا عدوالله - اسراییل عدوالله ، همبستگی خود را با مردم مظلوم و ستمدیده یمن اعلام و تجاوز آشکار و وحشی گری و تفرعن رژیم آل سعود و اقدام ضدانسانی و غیرقانونی آنها را محکوم کردند.

6029/2007

سمنان - ایرنا - نمازگزاران روز جمعه در شهرهای مختلف استان سمنان در حمایت از مردم مظلوم یمن راهپیمایی کردند و همبستگی خود با مردم یمن را با سردادن شعارهای ضد استکباری اعلام کردند.

مردم شهرهای استان سمنان پس از اقامه نماز جمعه در مسیرهای تعیین شده، با برپایی راهپیمایی انزجار خود را از حملات وحشیانه آل سعود به کشور یمن اعلام کردند.

مردم در این راهپیمایی ها شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سردادند و عامل اصلی جنایات آل سعود در یمن را حمایتهای استکبار جهانی دانستند.

زن و مردم و پیر و جوان در این راهپیمایی در روز همبستگی ملت ایران با مردم مظلوم یمن، حملات ناجوانمردانه و تجاوز آشکار رژیم آل سعود به کشور یمن را محکوم کردند.

مردم شهر سمنان در حمایت از مردم یمن، مسیر مصلی نماز جمعه تا میدان استاندارد این شهر را راهپیمایی کردند.

نمازگزاران در این راهپیمایی با پلاکاردها و پارچه های شعارنوشته، اقدام عاجل سازمانهای بین المللی و کشورهای مسلمان منطقه را در برابر این جنایات آشکار ضد انسانی و ضد اسلامی خواستار شدند.ک/3

6103



کرج-ایرنا- مردم استان البرز پس از برگزاری آیین نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرج، با راهپیمایی پرشور کشتار مردم بی دفاع یمن به ویژه زنان و کودکان به دست رژیم آل سعود را محکوم کردند.

نمازگزاران از مصلای نماز جمعه تا میدان قدس شهر کرج، با سردادن شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ براسراییل، مرگ برآل سعود، یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو ، آل سعود شرمت باد، آمریکا ننگت باد وانصار الله پیروز است آل سعود نابود است، انزجار خود را از عاملان کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن اعلام داشتند.

دراین راهپیمایی اقشار مختلف مردم پلاکاردهایی با مضامین مختلف مانند 'امروز سفر به عربستان حتی برای زیارت، کمک به آمریکا و اسراییل است ' حمل می کردند.

راهپیمایان کرجی برهوشیاری و اتحاد مسلمانان در برابر توطئه های استکبار جهانی و عوامل منطقه ای آن تاکید کردند.

مردم شهرستانهای فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و اشتهارد استان البرزنیز با برپایی راهپیمایی باشکوه ، مظلومیت مردم و کودکان بی گناه کشور یمن را فریاد زدند.

راهپیمایان استان البرز از ملت های مسلمان جهان و مجامع بین المللی خواستند در برابر کشتار بی رحمانه کودکان و مردم بی گناه یمن سکوت نکنند.

2098/1535



یاسوج - ایرنا- نمازگزاران کهگیلویه وبویراحمدی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، با راهپیمایی جنایات آل سعود در یمن را محوم کردند.

به گزارش ایرنا، مردم انقلابی و شهیدپرور یاسوج با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا ،مرگ براسراییل، مرگ برال سعود ، لشکرثارلله پیروز است ، آل سعود نابود است، حمایت خود را از مردم بی دفاع یمن اعلام داشتند.

نمازگزاران یاسوجی باحرکت از مسیر مصلی امام خمینی (ره) به مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر خشم خود را نسبت به جنایات رژیم آل سعود در کشتار مردم مظلوم یمن ابراز کردند.

مردم انقلابی کهگیلویه وبویراحمد در دیگر شهرهای این استاننیز با تقبیح سکوت مجامع بین المللی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر،خواستار اقدام موثر سازمان ملل متحد وشورای امنیت در پایان دادن به کشتار زنان و کودکان بی دفاع یمنی شدند.

7535/6162



قم ـ ایرنا ـ نمازگزاران جمعه این هفته شهر مقدس قم با برپایی راهپیمایی باشکوه ، جنایات آل سعود و حامیان مستکبر غربی و عربی آنها در یمن را محکوم و بر توقف این حملات وحشیانه آنها و به خاک و خون کشیدن مردم این کشور تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، مردم مومن و انقلابی شهر مقدس قم همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تا چهارراه شهدا به حرکت درآمدند تا اعلام همبستگی خود را با مردم مسلمان یمن اعلام کنند.

بر اساس این گزارش، نمازگزاران جمعه با مشت های گره کرده و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود بر دفاع از مردم بیگناه و آزادیخواهان و مبارزان یمنی در نبرد با رژیم دست نشانده آل سعود تاکید کردند.

در پایان این راهپیمایی باشکوه، بیانیه ای در محکومیت جنایات وحشیانه علیه مردم مظلوم یمن و تخریب زیرساخت های این کشور و سکوت مجامع بین المللی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر در برابر این جنایات و همچنین دفاع همه جانبه مسلمانان از مردم و مبارزان یمنی و ارسال هرچه سریعتر کمک های انسان دوستانه به این کشور قرائت شد که با شعار الله اکبر حاضران مورد تایید و تاکید قرار گرفت.

8146/ 6133/



اهواز- ایرنا- نمازگزاران جمعه اهواز بعد از اقامه نماز این هفته همزمان با نمازگزاران سراسر کشور در اعتراض به کشتار مردم یمن به دست دولت آل سعود راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا مردم مومن و مسلمان اهوازی بعد از برپایی نماز جمعه در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز همزمان با نماز گزاران سراسر کشور در حمایت از مردم یمن و هم بستگی با مردم مظلوم یمن و در اعتراض به حملات ظالمانه عربستان سعودی به کشور یمن و کشتار مردم راهپیمایی گسترده ای را برگزار کردند.

این راهپیمایی با حضور هر چه پرشور و پررنگ نماز گزاران اهوازی همزمان با سراسر استان و کشور برگزار شد.

مسیر راهپیمایی از محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز آغاز شد و به سمت چهار راه آبادان ادامه یافت.

مردم اهواز در این راهپیمایی با ابراز نگرانی از حملات کشور عربستان سعودی به مردم یمن خواستار توقف فوی این حملات شدند.

همچنین آنها با سر دادن شعار هایی چون ' سعودی ننگت باد آمریکا مرگت باد'، آل سعود شرمت باد آمریکا ننگت باد'، ' مرگ بر اسرائیل مرگ بر آل سعود'، ' سعودی تکفیری دشمن هر پیامبر، قاتل نوع بشر'، ' سعودی مزدور اسرائیل است'، ' انصار الله پیروز است آل سعود نابود است'،' سعودی کودک کش نابود باید گردد'،' مرگ برآل سعود بدنام'و ' مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس' انزجار خود را از این حملات اعلام کردند.

7158/6064



ساری - ایرنا - نمازگزاران جمعه ساری بعد از اقامه نماز با انجام راهپیمایی جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند.

نمازگزاران جمعه ساروی در صفوف بهم فشرده با سردادن شعارهایی از قبیل وهابی تروریست، همدست با صهیونیست، رژیم آل سعود، مزدور قوم یهود، آل سعود قاتله در جبهه باطله، حمایت از مردم مظلوم یمن، تنفر از کشتار صنعا و یمن، انزجار خود را از جنایات عربستان سعودی به یمن اعلام کردند.

روحانیون، امامان جمعه و مسوولان استانی و شهرستانی که در این راهپیمایی ها حضور داشتند همصدا با مردم شعار های جهاد انصار الله،خشنودی آل الله، شد انقلاب یمن، خاری بچشم دشمن، حمایت از مسلمین، تکلیف اهل دین است، مشت گره کرده ما، وحشت مشرکین است را سر دادند.

1888/6097



گرگان - ایرنا - مردم مؤمن و ولایتمدار شهرها و روستاهای استان گلستان با انجام راهپیمایی حملات رژیم آل سعود علیه مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، مردم گلستان پس از پایان نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی ضمن محکوم کردن حملات ناجوانمردانه آل سعود خشم و انزجار خود را از این حرکات اعلام و از مردم مظلوم و بی دفاع یمن حمایت کردند.

راهپیمایان در این مراسم شعارهای مرگ بر رژیم آل سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، آل سعود ننگت باد، حمایت از مردم یمن حمایت از اسلام است و ا.. اکبر سردادند.

آنان همچنین از مجامع بین المللی خواستند تا هر چه سریعتر اقدامات لازم در جلوگیری از کشتار مردم بی دفاع یمن را انجام دهند.

این مراسم در گرگان از مصلی نماز جمعه آغاز و در چهار راه شهداء این شهر به پایان رسید.

در پایان قطعنامه سراسری تظاهرات در شش بند قرائت شد که در پایان هر بند مردم با شعارهای ا.. اکبر خامنه ای رهبر، این بندها را تائید کردند.

6159/3014



زنجان - ایرنا - نمازگزاران زنجانی پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه با راهپیمایی در اعتراض به کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن از سوی رژیم آل سعود شعار سلام ما بر یمن قهرمان سر دادند.

نمازگزاران زنجانی در حالی که صفوف نماز وحدت بخش جمعه را ترک می کردند، با در دست گرفتن پلاکاردها و پارچه نوشته هایی، متجاوزان به مردم یمن را محکوم کردند.

نمازگزاران زنجانی در حالی که مشت گره کرده خود را به آسمان می بردند، فریاد می زدند 'سلام ما بر یمن قهرمان، ملت صبر و ملت جاودان'، 'رژیم آدم کش آل سعود، ظلم و جنایتش شده چون یهود'.

'سعودی جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند' دیگر شعاری بود که از شرکت کنندگان در راهپیمایی نمازگزاران زنجانی که از مصلای نماز جمعه شروع شده بود و تا میدان رسل ادامه داشت، شنیده می شد.

مردم زنجان با حضور گسترده در راهپیمایی 'یمن تنها نمی ماند' که همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه، برپا شد، انزجار و خشم خود را از کشتار بی رحمانه زنان و کودکان بی گناه یمنی اعلام کردند و خواستار پایان دادن جنایات و حمله آل سعود به این کشور شدند.

3001/6085



ایلام - ایرنا - مردم مومن و خداجوی استان ایلام پس از برپایی نماز جمعه با انجام راهپیمایی جنایات رژیم آل سعود بر علیه مردم مظلوم یمن را محکوم کرده و خواستار توقف کشتار زنان و کودکان این کشور اسلامی شدند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران شهر ایلام همچون اقشار مختلف دیگر شهرهای این استان همراه با مردم سراسر کشورمان، پس از اقامه نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعه، همگام و همصدا با هم علیه تجاوزهای آشکار و وحشیگری های رژیم منحوس و منفور آل سعود راهپیمایی کرده و اقدام ددمنشانه و غیر قانونی این رژیم در کشتار مردم مظلوم و بی دفاع یمن را محکوم کردند.

راهپیمایان ایلامی با سر دادن شعارهای مرگ بر آل سعود و مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا مسیر راهپیمایی (مقابل مسجد جامع تا میدان 22 بهمن) این شهر را طی کرده و خواستار پایان دادن به این جنایات وحشیانه شدند.

مردم مومن و خداجوی ایلام همچنین ضمن محکوم کردن این جنایات و کشتار بی رحمانه و بمباران و موشک باران مردم بی دفاع و زنان و کودکان یمنی، از سازمان های بین المللی خواستند در مقابل این جنایات دست سکوت نکنند.

6032/9002



بجنورد - ایرنا - نمازگزاران جمعه بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی پس از پایان نماز عبادی، سیاسی جمعه با برپایی یک راهپیمایی، جنایات رژیم آل سعود در کشور یمن را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایان بجنوردی در این راهپیمایی ضمن اعلام حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم یمن، جنایات آل سعود در این کشور مسلمان را محکوم کرده و آنرا در راستای اهداف رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی خواندند.

آنان با سر دادن شعارهایی در محکومیت این اقدامات ضد بشری، خواهان حمایت گسترده مردم مسلمان جهان از مردم بی دفاع و مظلوم کشور یمن شدند.

نظیر این راهپیمایی در دیگر شهرهای خراسان شمالی نیز برگزار شد و نمازگزاران جمعه سکوت مجامع بین المللی از جمله سازمان های مدعی حقوق بشر را به نوعی حمایت از جنایات آل سعود خوانده و خواهان بیداری این مجامع در قبال مظلومیت مردم یمن شدند.

آنان کودک کشی آل سعود در کشور مسلمان یمن را دخالت در امور این کشور مستقل تعبیر کرده و از مجامع بین المللی خواستند تا عاملان نسل کشی در یمن را به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه کرده و به سزای اعمالشان برسانند.

همچنین آنان از صلیب سرخ جهانی خواستند تا با محکوم کردن اقدام آل سعود در جلوگیری از انتقال کمک های مردم جهان به مردم بی دفاع یمن، هر چه سریعتر راهکاری برای کمک به مردم بی دفاع این کشور پیدا کند.

6982/5132 /



اراک- ایرنا- مردم مومن و خداجوی استان مرکزی همزمان با سایر نقاط ایران اسلامی پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به این کشور، تظاهرات کردند.

نمازگزاران جمعه در نقاط مختلف استان مرکزی با در دست داشتن پوسترها و دست نوشته هایی در حمایت از مردم مظلوم یمن تظاهرات کرده و پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

نمازگزاران در طول مسیر راهپیمایی با سر دادن شعارهایی نظیر انصار الله پیروز است- آل سعود نابود است، سعودی جنایت می کند- آمریکا حمایت می کند، آمریکا ننگت باد- اسراییل مرگت باد و سعودی وهابی مخل اتحاد است از مردم مظلوم یمن حمایت کردند.

3017/6012



کرمان - ایرنا - مردم مومن و ولایتمدار استان کرمان پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم یمن راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا این راهپیمایی در شهر کرمان با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم از مصلی امام علی (ع) به سمت میدان بسیج برگزار شد.

نمازگزاران و راهپیمایان با شعار 'آل سعود شرمت باد، آمریکا ننگت باد' انزجار خود از حملات ضد انسانی علیه مردم یمن ابراز کردند.

مردم کرمان در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن با شعارهای 'جنایت سعودی، جنایت آمریکاست' و 'سعودی جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند' تجاوز آشکار به کشور یمن و کشتار مردم مظلوم بویژه کودکان و زنان را محکوم کردند.

مردم همچنین شعار دادند: 'انصارالله پیروز است، آل سعود نابود است' و در ادامه تاکید کردند که 'دنیا این را بداند، یمن تنها نماند'.

کرمانیان در شعارهای خود برای حمایت از مردم مسلمان یمن فریاد زدند 'یا ایها المسلمون، اتحدوا، اتحدو' و با شعار 'سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن' بر همصدایی و همراهی هرچه بیشتر مسلمانان برای دفاع از مردم یمن و مقابله با سیاست های تجاوزکارانه تاکید کردند.

نظیر این آیین در سایر شهرهای استان کرمان و از محل میعادگاه های نماز جمعه برگزار و قطعنامه پایانی نیز قرائت شد.

7440/3028



بندرعباس- ایرنا- فریاد مرگ بر آل سعود نمازگزاران شهر بندرعباس در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت این رژیم آدمکش در آبهای نیلگون خلیج فارس طنین انداز شد.

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان پس از فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه با سردادن شعارهایی در حمایت از مردم مظلوم یمن، خواستار محکومیت رژیم آل سعود از سوی مجامع جهانی به خصوص سازمانهای مدافع حقوق بشر شدند.

راهپیمایان مسیر گلزار شهدا (محل برگزاری نماز جمعه) تا سه راه شهدا را با سردادن شعارهای کوبنده ای از جمله خون شهید می جوشد، انصار الله می خروشد؛ خون شهید می جوشد، یمن می خروشد؛ دنیا این را بداند یمن تنها نمی ماند؛ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل وآل سعود همچنین جنبش انصارالله ادامه حزب الله طی کردند.

در پایان راهپیمایی نیز قطعنامه ای ضمن حمایت از مردم مسلمان یمن خواستار توقف بمباران هواپیماهای آل سعود وکمک رسانی به مجروحین و آورگان جنگ زده شدند.

درحالی مردم بندرعباس در این راهپیمایی شرکت کردند که اولین کشتی حامل کمک های جمهوری اسلامی ایران به زودی ساحل این شهر را به مقصد سواحل یمن ترک می کند.

این کشتی حامل صدها تن انواع مواد غذایی، چادر، پتو و دارو است که از سوی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بمنظور کمک به مردم یمن بارگیری شده است.ک/3

6048/6149



شهرکرد- ایرنا - در پایان نماز جمعه شهرهای مختلف چهارمحال و بختیاری ،نمازگزاران با برپایی راهپیمایی خواستار ،توقف حمله عربستان به یمن شدند.

نمازگزاران در شهرهای چهارمحال و بختیاری با شعارهای مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود،حمله عربستان به یمن را توطئه جدید رژیم اشغالگر قدس و آمریکا در منطقه دانستند.

نمازگزاران در شهرکرد نیز از محل مصلای امام خمینی (ره) تا چهارراه بوعلی سینا،اقدام به برپایی تظاهرات ضد سعودی کردند.

نمازگزاران با در دست داشتن تمثال مبارک مقام معظم رهبری و تصویر رهبر گروه انصارالله یمن، با سردادن شعار، مقاومت ملت یمن در برابر آمریکا و همپیمانانش را حق انقلابی مردم این کشور دانستند.

نمازگزاران شهرکردی ، با این شعار که یمن هم ملت پیامبر اسلام علیه السلام است ،خواستار پایان کودک کشی عربستان در یمن شدند.

به گزارش ایرنا،این راهپیمایی در شهرستان های بروجن، لردگان، اردل، فارسان ،بن ،کیار ، کوهرنگ ، سامان و شهرکرد ،با حضور اقشار مختلف پس از نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد.

نمازگزاران در پایان ،با قرائت قطعنامه خواستار توقف حمله های عربستان به یمن شدند و محکومیت رژیم سعودی را خواستار شدند.

2097



بیرجند - ایرنا - مردم خراسان جنوبی بعد از پایان خطبه های نماز جمعه، ضمن برپایی راهپیمایی حمله ددمنشانه رژیم آل سعود به مردم مظلوم و بی دفاع یمن و کشتار زنان و کودکان بی دفاع این کشور را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، در بیرجند نمازگزاران، با شعارهای آل سعود قاتل است در جبهه باطل است، انصارالله پیروز است، آل سعود نابود است، سعودی و وهابی مخل اتحاد است، مرگ بر آل سعود، حمایت خود را از مردم بی دفاع یمن اعلام داشتند.

نمازگزاران بیرجندی با حرکت از مصلی المهدی (عج) تا بلوار صنعت و معدن این شهر خشم خود را نسبت به جنایات رژیم آل سعود در کشتار مردم مظلوم یمن ابراز کردند.

راهپیمایان همچنین ضمن حمل پلاکاردهایی که بر روی آن ها نوشته شده بود، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، یک صدا فریاد زدند، مرگ بر آل سعود.

در پایان این مراسم قطعنامه ای در محکومیت جنایات آل سعود و نیز حمایت قاطع مردم ایران از مردم مظلوم یمن قرائت شد و حاضران با فریادهای تکبیر آن را تایید کردند.

6054/6121





سنندج - ایرنا- نمازگزاران کردستانی بعد از اقامه نماز جمعه این هفته در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات رژیم آل سعود راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این راهپیمایی ها که در شهرهای مختلف استان کردستان برگزار شد نمازگزاران در کنار مسوولان، روحانیون، بازاریان و اقشار مختلف مردم ، با سر دادن شعار و حمل پلاکارد، جنایت آل سعود را محکوم کردند و خواستار پایان دادن حملات نظامی عربستان به یمن شدند.

آل سعود ننگت باد، آمریکا ننگت باد، اسرائیل ننگت باد، مرگ بر آل سعود، ملک سلمان دیوانه ابوجهل زمانه اعدام باید گردد، حریم امن خدا پناه مسلمین است، سلمان آمریکایی قاتل مسلمین است و قتل و عام مسلمین به دستور آمریکا از جمله شعارهایی بود که نمازگزاران کردستانی در این راهپیمایی ها سر می دادند.

همچنین نمازگزاران کردستانی با شعارهای 'قل هو الله احد لعنت بر سلمان و فهد، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، مسلمانان بیدارند از آمریکا و اسرائیل بیزارند، خون شهید یمنی می جوشد انصار حزب الله می خروشد، یمنی حزب الله حمایتت می کنیم' حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام کردند.

3033/1904



مشهد- ایرنا- زائران و مجاوران امام رضا (ع) پس از شرکت در نماز جمعه در راهپیمایی انزجار خود را از جنایات آل سعود علیه ملت مظلوم یمن ابزار کردند.

به گزارش ایرنا جمعیت نمازگزار مشهدی پس از نماز جمعه از درب باب الجواد حرم مطهر رضوی تا چهار راه شهدای راهپیمایی کرده و با سردادن شعارهایی، جنایات این کشور را محکوم کردند.

نمازگزاران مشهدی در این راهپیمایی با شعارهایی 'مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل، مرگ بر سعودی آدم کش، تکفیری، وهابی، طالبانی، خون شهید می جوشد، یمن می خروشد و همچنین وهابی وهابی این آخرین پیام است سپاه اسلامیان آماده قیام است، امروز یمن می رزمد، آل سعود می لرزد، مرگ بر وهابی مردم فریب، ما ذوالفقار حیدریم، تداعیان رهبریم، حزب الله بیدار است از وهابی بیزار است و سعودی جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند' انزجار خود را از جنایت وهابیون ابراز کردند.

مردم مشهد در پایان راهپیمایی با قرائت بیانیه ای ضمن اعلام انزجار و تنفر از تجاوز ددمنشانه رژیم آل سعود علیه سرزمین و مردم یمن، همبستگی و همراهی خود را با مردم مقاوم و مظلوم یمن اعلام کردند.

3027/1211



اصفهان - ایرنا - مردم اصفهان همزمان با سراسر کشور، جنایات آل سعود در حمله نظامی به یمن و کشتار مردم مظلوم این کشور را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، مردم اصفهان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی که از میدان امام اصفهان تا انتهای خیابان حافظ این شهر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد با انزجار از جنایات آل سعود حمایت خود از مردم مظلوم یمن را اعلام کردند.

در این راهپیمایی مردم اصفهان با شعارهای آل سعود و آمریکا ننگت باد ننگت باد، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود ، مرگ بر آل خلیفه، حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است از مردم یمن حمایت کردند.

2093



اردبیل - ایرنا - جمع زیادی از مردم اردبیل بعد از اقامه نماز جمعه با انجام راهپیمایی در خیابان های این شهر ادامه تجاوزهای عربستان به یمن و جنایات حکام آل سعود در این کشور را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این راهپیمایی جمع کثیری از نمازگزاران اردبیلی متشکل از روحانیان ، دانشگاهیان ، دانش آموزان ، اصناف و بازاریان ، بسیجیان و اقشار مختلف مردم با سردادن شعارهایی ازقبیل الله اکبر ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر وهابی ، مرگ بر سعودی ، آل سعود جنایت می کند استکبار حمایت می کند ، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد – ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد و نظایر آن مراتب انزجار خودشان را از این جنایات ابراز داشتند.

راهپیمایان اردبیل همچنین تصاویری از جنایات بی رحمانه نظامیان سعودی در حمله به مردم مسلمان و بی دفاع یمن و پارچه نوشته هایی با شعارهایی در ارتباط با محکومیت به شهادت رساندن جمع کثیری از کودکان ، زنان و مردم غیرنظامی یمن به دست وهابیان و رژیم سعودی و نیز محکومیت حمایت استکبار جهانی از این حمله ها در دست داشتند.

در پایان این راهپیمایی که از میدان مصلی تا چهارراه امام خمینی (ره) اردبیل برگزار شد بیانیه و قطعنامه راهپیمایی در ارتباط با محکومیت ادامه تجاوزهای نظامی نظامیان رژیم سعودی به مردم مسلمان و بی دفاع یمن و نیز محکومیت حمایت استکبار جهانی از آن قرائت گردید که با فریادهای الله اکبر مردم مورد تایید قرار گرفت.

گزارش خبرنگاران ایرنا حاکیست که در شهرستان های پارس آباد ، بیله سوار، گرمی ، مشگین شهر ، نمین ، نیر ، سرعین ، کوثر و خلخال نیز مردم در اعتراض به تداوم جنایات سعودی ها و همپیمانانش در یمن راهپیمایی کردند.

6019



تبریز- ایرنا - نمازگزاران تبریزی پس از پایان آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این کلانشهر، با راهپیمایی، حمایت خود را از مردم یمن اعلام و هر گونه دخالت نظامی خارجی در این کشور را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی، پارچه نوشته هایی با عنوان مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود در دست داشتند.

مرگ بر وهابی صهیونیست و یمنی حزب الله حمایتت می کنیم، از جمله شعارهای راهپیمایی کنندگان علیه آل سعود و در حمایت از مردم یمن بود.

راهپیمایان تبریزی همچنین شعار ' آل سعود ، اسراییل امریکای جنایتکار و هیهات من الذله ' سر دادند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای نیز در حمایت از مردم انقلابی یمن و محکومیت دخالت نظامی عربستان سعودی به این کشور صادر شد.

8023/6132



شیراز- ایرنا- نمازگزاران شهرستان های مختلف استان فارس و شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) با برپایی راهپیمایی ، کشتار مردم مظلوم یمن را محکوم و انزجار خود را از حملات ددمنشانه آل سعود به کشور یمن ، اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه این هفته در نقاط مختلف استان فارس بار دیگر حماسه حمایت از مسلمانان را به رخ استکبار کشیدند و ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه سعودی ها، شعاری های ضد استکباری و ضد صهیونیستی سردادند.

مردم ولایت مدار شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) دراین راهپیمایی که از مصلای نماز جمعه شیراز آغاز و تا چهار راه پیروزی این شهر ادامه داشت ، با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، حمایت خود را از مسلمانان یمن اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ، خواستار اقدام فوری نهادهای بین المللی و کشورهای مسلمان منطقه برای متوقف کردن جنایات آشکار رژیم آل سعود در کشور یمن شدند.ک/2

3002 /6118



زاهدان - ایرنا - قشرهای مختلف مردم شهرستانهای تابعه سیستان و بلوچستان پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی های جداگانه جنایات رژیم آل سعود در کشتار مردم مظلوم و بی دفاع یمن را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا مردم مومن و شهید پرور شهرستانهای زاهدان، زابل، زهک، هیرمند، نیمروز، هامون، خاش، ایرانشهر، چابهار، سراوان، دلگان، نیکشهر و سرباز در این راهپیمایی ها با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود، آل سعود جنایت می کند آمریکا حمایت می کند، انزجار خود را از جنایات آل سعود در یمن اعلام و از مردم مظلوم و بی دفاع این کشور حمایت کردند.



به همین مناسبت مردم نمازگزار زاهدان پس از اقامه نماز جمعه همگام با نمازگزاران سراسر کشور در حمایت از مردم مظلوم یمن و همبستگی با آنان و اعتراض به حملات ظالمانه و ناجوانمردانه آل سعود و کشتار مردم بی گناه یمن، از مصلای قدس تا تقاطع خیابان آزادی راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته ها خواستار اقدام فوری نهادهای بین المللی و کشورهای مسلمان برای متوقف کردن جنایات آشکار رژیم آل سعود در کشور یمن شدند.

راهپیمایان با سر دادن شعار هایی چون آل سعود جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند، مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، سعودی شرمت باد؛ انزجار خود را از ظلم و ستم سعودی ها علیه مردم یمن و نیز حمایت خود را از مظلومان اعلام کردند.

همچنین قشرهای مختلف مردم زابل با برگزاری راهپیمایی از مصلای المهدی (عج) تا تقاطع بهداشت جنایات آل سعود در یمن را محکوم و حمایت شان را از مردم مظلوم و بی دفاع یمن اعلام کردند.

7311 / 6081



یزد - ایرنا - نمازگزاران یزدی پس از اقامه نماز جمعه این هفته با شرکت در راهپیمایی ضد آمریکایی، ضد صهیونیستی، جنایات آل سعود در حق مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا راهپیمایان یزدی ضمن طی کردن مسیر مسجد ملا اسماعیل تا چهار راه شهدا با سر دادن شعارهایی خشم و انزجار خود را از جنایات آل سعود در کشتار مردم مظلوم یمن اعلام کردند.

'مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر سه قاتل آدم کش- اسرائیل، آل سعود و آمریکا بی وجدان، آل سعود ادامه دهنده جنایات یهود است، ای رهبر آزاده- آماده ایم آماده ،رهبر اگر فرمان دهد- جان را فدایش می کنیم و مرگ بر آل سعود' از جمله شعارهای راهپیمایان بود.

6197/2088



قزوین - ایرنا -نمازگزاران قزوینی در پایان آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با راهپیمایی از مسیر مسجد النبی به سمت میدان آزادی (سبزه میدان) شهر قزوین و با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ براسراییل، انگلیس مرگت باد و آل سعود ننگت باد، اسلام پیروز است و آل سعود نابود است، حمایت خود را از مردم بی دفاع یمن اعلام کرده و تجاوز این کشور به خاک یمن را محکوم کردند.

راهپیمایان با اعلام انزجار از حملات ددمنشانه رژیم وهابی سعودی، سکوت مجامع بین المللی و مدعیان و مدافعان دروغین حقوق بشر، خواستار توقف کشتار مردم بی دفاع یمن و اقدام عملی شورای امنیت و سازمان ملل متحد در این زمینه شدند.

7388/ 6128



همدان - ایرنا - نماز گزاران استان همدان پس از برگزاری آیین نماز جمعه ، با حضور پرشور در راهپیمایی کشتار مردم بی دفاع و مظلوم یمن به دست رژیم آل سعود را محکوم کردند.



بعد از اقامه نماز جمعه این هفته شهر همدان به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان نمازگزاران با در دست داشتن تراکت ها، پلاکاردها و بنرهایی حاوی عبارت هایی همچون مگر بر آمریکا، مرگ بر رژیم آل سعود، مرگ بر اسرائیل مسیر حسینیه امام خمینی(ره) تا چهار راه شریعتی این شهر را راهپیمایی کردند.

علاوه بر این برخی از حاضران در راهپیمایی پارچه نوشته ها و تراکت هایی به زبان لاتین و عربی با مضمون مرگ بر اسرائیل جنایتکار و مرگ بر آمریکا در دست داشتند.

این راهپیمایی با حضور برخی از مقامات استانی برگزار شد و شرکت کنندگان در صفوفی فشرده با مشت هایی گره کرده شعارهایی علیه استکبار جهانی سردادند.

اهالی دارالمجاهین و دارالمومنین همدان با شرکت در این راهپیمایی سراسری ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم بی دفاع یمن، خشم و انزجار خود را از رفتار وحشیانه آل سعود ابراز کردند.

نظیر این آیین در سایر شهرهای استان همدان و از محل میعادگاه های نماز جمعه برگزار و قطعنامه پایانی نیز قرائت شد.

7526/1181



ارومیه - ایرنا - نمازگزاران ارومیه با انجام راهپیمایی باشکوهی جنایات و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن توسط آل سعود را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، این راهپیمایی روز جمعه بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور و به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در شهر ارومیه و دیگر شهرهای استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در راهپیمایی مردم ارومیه، نمازگزاران پس از پایان آیین نماز جمعه از مقابل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه در مسیر خیابان رسالت این شهر حرکت کردند و با سر دادن شعارهایی علیه استکبار جهانی و رژیم آل سعود جنایات عربستان سعودی در یمن را محکوم کردند.

مردم ارومیه با سر دادن شعارهایی از قبیل سعودی جنایت می کند - آمریکا حمایت می کند، وهابی و آل سعود با هم همصدایند، داعشی و تکفیری با کفر همصدایند، فرموده خمینی و خامنه ای چنین است - حمایت از مستضعفین تکلیف مسلمین است، آل سعود جنایت ایلیر - آمریکا حمایت ایلیر، این دشمنان اسلام مزدور آمریکایند، مرگ بر وابستگان شیطان وهابی و داعشی و طالبان، نجات مستضعفان بیداری اسلامی است - تداوم انقلاب هوشیاری اسلامی است، مرگ بر آل سعود و مرگ بر وهابی، انزجار خود را از جنایت وهابیون ابراز کردند.

مردم ارومیه همچنین با حمل پلاکاردهایی که بر روی آنها شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل نقش بسته بود، حمایت خود از ملت یمن و خشم و انزجار خود از آل سعود را اعلام کردند.

7126/6008

* ارتش دولت آل سعود با دعوت از چند کشور و همراهی برخی کشورهای عربی– غربی- صهیونیستی و همراه با سکوت مرگبار سازمان های بین المللی داعیه دار حقوق بشر به بهانه واهی حمایت از رئیس فراری دولت یمن، اقدام به تجاوز هوایی به صورت موضعی، حملات زمینی علیه سرزمین و مردم مظلوم یمن کرده است.

عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان از 6 فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه فقیرترین کشور عربی منطقه آغاز کرده است تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی یمن را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انصارالله که امنیت شهرهای یمن را تامین می کنند، جلوگیری کند.

ریاض بعد از حدود یک ماه بمباران زیرساخت های یمن و از بین بردن تاسیسات حیاتی این کشور بدون آن که به اهداف اعلام شده دست یابد، اعلام آتش بس کرد اما بعد از آتش بس تبلیغاتی اعلام شده همچنان یمن را هدف حملات هوایی قرار داده است و با بمباران فرودگاه بین المللی صنعا از کمک رسانی به مردم این کشور جلوگیری می کند.

از زمان آغاز تجاوز نظامی عربستان به یمن، تاکنون بیش از سه هزار و 500 نفر از مردم این کشور کشته و 6 هزار نفر دیگر نیز مجروح شده اند.

1650 / 1539

نظر شما