شناسهٔ خبر: 48558406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون استاندارسیستان وبلوچستان:

توزیع آرد در سیستان و بلوچستان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است

زنگنه گفت: به کمک بخش خصوصی توزیع آرد به خوبی در سیستان وبلوچستان درحال انجام است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان  در نشست کارگروه آرد و نان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اقدامات بزرگی در حوزه آرد و نان در سطح استان انجام شد اظهارداشت: در گذشته سهمیه هر نفر روستایی سه و نیم تا چهار کیلوگرم بود که این رقم هم‌اینک به نزدیک ۱۰ کیلوگرم برای هر نفر رسیده و این ارتقاء و بهبود سهمیه اتفاق بسیار خوبی در این استان است.

وی تصریح کرد: این اقدامات در شرایطی صورت گرفته که هم‌اینک در سطح کشور در بسیاری از استان‌ها نارضایتی‌هایی در حوزه آرد و نان پیش آمده، اما در این شرایط در این استان با پیگیری‌ها و نشست‌های متعدد و زحماتی که همگی اعضای کارگروه آرد و نان کشیدند شرایط قابل قبول و با ثباتی در حوزه آرد و نان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: کارگروه آرد و نان شهرستان‌ها با محوریت فرمانداری‌ها موظف شدند تا بر توزیع آرد و عملکرد نانوایی‌ها نظارت بیشتری داشته باشند و نانوایی‌هایی که عملکرد نامناسبی دارند براساس نوع و میزان تخلف و کوتاهی انجام شده از تذکر تا حتی لغو امتیاز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص روستا‌هایی که فاقد نانوایی هستند صدور مجوز نانوایی روستایی برای دسترسی بهتر روستاییان به نان در دستورکار است.

لازم به ذکر است در این نشست در خصوص مجوز نانوایی در مرکز ترک اعتیاد محمدآباد هامون بحث و مقرر شد جهت تامین نان مورد نیاز بیماران این کمپ و امکان ارائه آموزش لازم به آن‌ها برای کسب یک حرفه برای ایجاد زمینه اشتغال آنان بعد از بهبودی، مجوز نانوایی برای این مرکز ترک اعتیاد صادر شود.

انتهای پیام/گ

نظر شما