شناسهٔ خبر: 48727305 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خبازان چابهاری در پخت نان موارد بهداشتی پیشگیری از کرونا را رعایت کنند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری چابهار گفت: تولید نان با کیفیت از خواسته‌های اصلی مردم چابهار است که باید خبازان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در پخت نان اقدام و با کیفیت بیشتری فعالیت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علیرضا میر معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری چابهار  در کارگروه فرعی آرد و نان شهرستان چابهار گفت: موضوع کیفیت پخت نان، رعایت مسائل بهداشتی توسط کارگران شاغل در خبازی‌ها همیشه مورد تاکید است تا رضایت مردم جلب شود.

وی بیان کرد: ظرفیت پخت نانوایی توسط کارگروه نظارت آرد و نان مجدداً مورد ارزیابی قرار گرفته و متناسب با توان پخت به خبازی‌ها سهمیه آرد تخصیص داده می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه چابهار با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در خبازی‌ها توسط تیم نظارتی تحت عنوان گشت مشترک مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بازدید از خبازی‌ها با حضور اعضای کارگروه نظارت و نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بمنظور رعایت مسائل ایمنی انجام و گزارش آن در کارگروه بعدی مطرح شود.

وی اظهارداشت: با توجه به اینکه برخی از خبازی‌ها نسبت به اصلاح تابلو‌های سر درب خبازی اقدام نکرده‌اند لذا مجددا تاکید می‌شود اتحادیه مربوطه نسبت به پیگیری این موضوع اقدام کنند.

میر ادامه داد: با توجه به اینکه تعدادی از خبازی‌ها در داخل کوچه‌های فرعی سطح شهر مشغول به فعالیت‌اند یا ساعت پخت را رعایت نمی‌کنند یا تعطیل و بدنبال سواستفاده‌های احتمالی و فروش آرد و سوخت خارج از شبکه هستند مقرر شد در این رابطه بررسی لازم توسط اتحادیه مربوطه صورت و در کارگروه اصلی ارائه شود.

وی تصریح کرد: اداره تعاون روستایی شهرستان چابهار، نسبت به جمع بندی و تفکیک میزان سهمیه آرد خام تخصیصی به بخش‌های مرکزی، پلان، پیرسهراب اقدام و گزارش آن در جلسه بعدی ارائه شود.

انتهای پیام/گ

برچسب‌ها:

نظر شما