شناسهٔ خبر: 22483824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی:

استان خراسان جنوبی برای اعزام نیروی انسانی و تجهیزات در راستای امدادرسانی به زلزله‌زدگان آمادگی دارد

R41348/P1486/S6,56/CT11

استاندار خراسان جنوبی درپی وقوع زمین لرزه در غرب کشور، جان باختن جمعی از هموطنان را در این حادثه تسلیت گفت و از آمادگی استان برای اعزام نیروی انسانی و تجهیزات برای امدادرسانی به مصیبت دیدگان و آسیب دیدگان در زلزله خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدمهدی مروج‌الشریعه درپی وقوع زمین لرزه در غرب کشور جان باختن جمعی از هموطنان را در این حادثه تسلیت گفت و با ابراز همدردی با بازماندگان این سانحه برای درگذشتگان طلب آمرزش، برای مجروحان آرزوی سلامتی و برای امدادرسانی و اعزام تجهیزات و نیروی لازم اعلام آمادگی کرد. 

در بخشی از پیام تسلیت استاندار خراسان جنوبی آمده است: خبر اسفناک وقوع زلزله در غرب کشور و به ویژه استان کرمانشاه که منجر به جان باختن و نیز زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد موجب تأثر و تألم اینجانب و مردم شریف خراسان جنوبی شد.

وی افزود: وقوع این حادثه اندوهبار را به مردم عزیز استان کرمانشاه، به ویژه خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض کرده با ابراز همدردی صمیمانه با بازماندگان از درگاه ایزد متعال برای درگذشتگان این حادثه غفران واسعه الهی و علو درجات برای بازماندگان صبر و شکیبایی و همچنین برای مجروحان و مصدومان این حادثه شفای عاجل مسئلت داریم.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مردم و مسئولان استان خراسان جنوبی نیز با ابراز همدردی با هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه و نیز سایر زلزله زدگان در صورت لزوم، به هر نحوی با تمام توان برای اعزام نیروی انسانی و تجهیزات برای امدادرسانی برای خدمت رسانی به مصیبت دیدگان و آسیب دیدگان در راستای کاهش آلام مردم آن استان آماده همکاری هستند.

انتهای پیام/

نظر شما