شناسهٔ خبر: 22480175 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پیام تسلیت استاندار خراسان جنوبی در پی وقوع زلزله در غرب کشور

درپی وقوع زمین لرزه در غرب کشور و جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان در این حادثه، استاندار خراسان جنوبی پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، استاندار خراسان جنوبی در این پیام، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این سانحه، برای درگذشتگان طلب آمرزش و برای مجروحین آرزوی سلامتی نمود و برای امدادرسانی و اعزام تجهیزات و نیروی لازم اعلام آمادگی کرد.

متن پیام استاندار خراسان جنوبی بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
خبر اسفناک وقوع زلزله در غرب کشور و به ویژه استان کرمانشاه که منجر به جان باختن و نیز زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تأثر و تألم اینجانب و مردم شریف خراسان جنوبی گردید.
اینجانب وقوع این حادثه اندوهبار را به مردم عزیز استان کرمانشاه، به ویژه خانواده های داغدار این عزیزان، تسلیت و تعزیت عرض نموده، ضمن ابراز همدردی صمیمانه با بازماندگان محترم، از درگاه ایزد متعال، برای درگذشتگان این حادثه غفران واسعه الهی و علو درجات، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و همچنین برای مجروحین و مصدومین این حادثه شفای عاجل مسئلت می نمایم.
مردم و مسئولین استان خراسان جنوبی نیز ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه و نیز سایر زلزله زدگان،در صورت لزوم، به هر نحوی با تمام توان برای اعزام نیروی انسانی و تجهیزات برای امدادرسانی و خدمت رسانی به مصیبت دیدگان و آسیب دیدگان در جهت کاهش آلام مردم عزیز آن استان آماده همکاری می باشند.
 
محمدمهدی مروج الشریعه
استاندار خراسان جنوبی
 
انتهای پیام/

 

نظر شما