شناسهٔ خبر: 22473862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام تسلیت استاندار خراسان جنوبی به بازماندگان زلزله غرب کشور

استاندار خراسان جنوبی در پیامی جان باختن و مصدومیت جمعی از مردم کشور در پی حادثه زمین لرزه را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -
پیام تسلیت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت وقوع زلزله در غرب کشوربه گزارش دفاع پرس از بیرجند، «محمدمهدی مروج الشریعه» استاندار خراسان جنوبی در پیامی جان باختن و مصدومیت جمعی از مردم کشور در پی حادثه زمین لرزه شب گذشته را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت استاندار خراسان جنوبی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر اسفناک وقوع زلزله در غرب کشور و به ویژه استان کرمانشاه كه منجر به جان باختن و نیز زخمی شدن جمعی از هموطنان عزيزمان شد، موجب تأثر و تألم اينجانب و مردم شریف خراسان جنوبی شد.

اینجانب وقوع اين حادثه اندوه‌بار را به مردم عزیز استان کرمانشاه، به ویژه خانواده های داغدار اين عزيزان، تسليت و تعزيت عرض کرده، ضمن ابراز همدردی صمیمانه با بازماندگان محترم، از درگاه ايزد متعال، برای درگذشتگان اين حادثه غفران واسعه الهی و علو درجات، برای بازماندگان صبر و شكيبايی و همچنين برای مجروحين و مصدومین این حادثه شفای عاجل مسئلت می‌کنم.

مردم و مسئولان استان خراسان جنوبی نیز ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه و نیز سایر زلزله زدگان، در صورت لزوم، به هر نحوی با تمام توان برای اعزام نیروی انسانی و تجهیزات برای امدادرسانی در جهت خدمت‌رسانی به مصیبت دیدگان و آسیب‌دیدگان در جهت کاهش آلام مردم عزیز آن استان آماده همکاری هستند.

انتهای پیام/

نظر شما