شناسهٔ خبر: 22492406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

به مناسبت حادثه زلزله کرمانشاه صادر شد:

پیام تسلیت استاندار خراسان جنوبی به مردم زلزله زده

درپی وقوع زمین لرزه در غرب کشور و جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان در این حادثه، استاندار خراسان جنوبی پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، محمد مهدی مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی در این پیام، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این سانحه، برای درگذشتگان طلب آمرزش و برای مجروحین آرزوی سلامتی نمود و برای امدادرسانی و اعزام تجهیزات و نیروی لازم اعلام آمادگی کرد.

متن پیام استاندار خراسان جنوبی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر اسفناك وقوع زلزله در غرب کشور و به ویژه استان کرمانشاه  كه منجر به جان باختن  و نیز  زخمي شدن جمعي از هموطنان عزيزمان شد، موجب تأثر و تألم اينجانب و مردم شریف خراسان جنوبي گرديد.


اینجانب وقوع اين حادثه اندوهبار را به مردم عزیز استان کرمانشاه، به ویژه  خانواده هاي داغدار اين عزيزان، تسليت و تعزيت عرض نموده، ضمن ابراز همدردي صمیمانه با بازماندگان محترم، از درگاه ايزد متعال، براي درگذشتگان اين حادثه غفران واسعه الهي و علو درجات، براي بازماندگان صبر و شكيبايي و همچنين براي مجروحين و مصدومین این حادثه شفاي عاجل مسئلت مي نمايم.


مردم  و مسئولین استان خراسان جنوبی نیز ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه و نیز سایر زلزله زدگان،در صورت لزوم، به هر نحوی با تمام توان برای اعزام نیروی انسانی و تجهیزات برای امدادرسانی درجهت خدمت رسانی به مصیبت دیدگان و آسیب دیدگان در جهت کاهش آلام مردم عزیز آن استان آماده همکاری می باشند.

محمدمهدی مروج الشریعه
 استاندار خراسان جنوبی

نظر شما