شناسهٔ خبر: 14280757 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه بندر آستارا؛

مردم با حضور خود در نماز جمعه دشمنان را مأیوس می‌کنند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندر آستارا، حضور مردم آستارا در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه را کم نظیر خواند و گفت: مردم با حضور خود در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه دل رهبر را شاد و دشمنان نظام را مایوس می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا صبح امروز( ۵ مرداد) در همایش بزرگ ۵ مرداد که در سالن مجتمع بزرگ فرهنگی- هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است.

 

وی با بیان اینکه نماز جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا طبق اذعان در مرکز استان و شورای سیاستگذرای جزء نماز جمعه های بسیار پرشور در بین شهرستان های در طراز آستارا است، افزود: شهرستان های در طراز آستارا نماز جمعه های به این شکوه و عظمت را ندارند.

 

امام جمعه بندر آستارا، حضور مردم آستارا در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه را کم نظیر خواند و تصریح کرد: ما در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه آستارا شاهد حضور پرشور برادران و خواهران مومن هستیم.

 

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: مردم با حضور خود دراقامه نماز جمعه دل رهبر را شاد و دشمنان نظام را مایوس می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه نماز جمعه در آستارا یک نمازی است که به حقیقت اتحاد و همدلی را ایجاد کرده است، اظهارکرد: برگزاری آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در آستارا بین مسئولین نظام و بین مردم و مسئولین اتحاد و همدلی به وجود آورده است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: این اتحاد و همدلی در گرو همکاری مستمر اعضای ستاد نماز جمعه تحقق یافته است.

 

محمد داداش زاده، دبیر ستاد اقامه نماز جمعه بندر آستارا نیز در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۸ به امامت مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی، اظهارکرد: نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی هر شهر یاد شده است.

 

وی افزود: امام جمعه به نیابت از ولی امر مسلمین جهان فرماندهی این قرارگاه فرهنگی را برعهده دارد.

 

دبیر ستاد اقامه نماز جمعه بندر آستارا تصریح کرد: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در صف های اقامه نماز جمعه و با تبعیت از امام جمعه خود می‌توانند زمینه های تضعیف دشمن و تقویت پایه های نظام و انقلاب را فراهم کنند.

 

داداش زاده گفت: برپایی نمایشگاه های قرآنی، برگزاری مسابقات نماز ویژه دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش، برپایی همایش نماز با محوریت همدلی و همزبانی و سلسله نشست های بصیرتی با موضوع نقد وهابیت با همکاری حوزه علمیه و دانشگاه آزاد را از جمله برنامه های فرهنگی و مذهبی ستاد نماز جمعه آستارا در سال گذشته عنوان کرد.

 

گفتنی است، شعرخوانی توسط افشین خدامرد، پخش کلیپ و تجلیل و تقدیر از فعالان ستاد نماز جمعه شهرستان از بخش های این مراسم در بندر مرزی آستارا بود.  

نظر شما