شناسهٔ خبر: 9901625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری:

ثبت‌نام 17 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: در نخستین روز از مهلت ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس دهم 17 نفر در چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام کردند.

صاحب‌خبر -

خدابخش مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: در اولین روز از زمان نام‌نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی، 17 داوطلب در استان ثبت‌نام کردند که این تعداد برای مجلس خبرگان رهبری و با گذشت سه روز از زمان ثبت‌نام به چهار نفر رسیده است.

این مسئول تأکید کرد: نام‌نویسی از این کاندیداها در فرمانداری‌های شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان و اردل صورت گرفته و از مجموع این کاندیدها شش نفر در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد،سامان و بن، چهار نفر مربوط به شهرستان بروجن، پنج نفر لردگان و دو نفر نیز در حوزه‌های شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار بوده است.

مرادی با اشاره به ثبت‌نام یک نفر در روز سوم نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این کاندیدا با حضور در فرمانداری شهرستان شهرکرد اعلام آمادگی کرده است و این درحالی است که در روز اول دو داوطلب از طریق فرمانداری شهرستان شهرکرد و در روز دوم نیز یک نامزد با حضور در ستاد انتخابات کشور برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده و ثبت‌نام خود را تکمیل کرده‌اند.

انتهای پیام/68010/ر10/پ3003

http://fna.ir/87CSGK

نظر شما