شناسهٔ خبر: 9897536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس از بوشهر گزارش می‌دهد

ثبت‌نام 14 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر

در حالی نخستین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده است که در استان بوشهر 14 نفر برای 4 حوزه انتخابیه ثبت‌نام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان در نخستین روز ثبت‌نام از داوطلبان مجلس خبرگان با حضور در فرمانداری بوشهر ثبت‌نام کرد.

اما امروز با شروع زمان ثبت‌نام برای کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی 14 نفر درمجموع در 4 حوزه انتخابیه ثبت‌نام کردند که در روز نخست دو نفر از نماینده‌های فعلی استان بوشهر رسماً وارد عرصه انتخابات مجلس دهم شدند.

بر اساس این گزارش در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم مبین کرباسی فعال اقتصادی اصلاح‌طلب، حجت‌الاسلام حمید خدری کاندیدای مستقل، عباس برزگر زاده کاندیدای حزب اصلاح‌طلب ندای ایرانیان، خلیل عبداللهی اصولگرا و رامین غلامعلی شاه کاندیدای مستقل در فرمانداری بوشهر ثبت‌نام کردند.

در حوزه دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی نژاد کاندیدای اصولگرایان در ساعات اولیه صبح با حضور در فرمانداری دشتستان وارد عرصه انتخابات شد، در این حوزه علی احمدزاده مدیر سابق پژوهش منطقه ویژه پارس نیز ثبت‌نام کرد.

همچنین محمدباقر سعادت رئیس ستاد روحانی در استان بوشهر در حوزه انتخابیه دشتستان ثبت‌نام کرد.

در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه نیز حجت‌الاسلام موسی احمدی کاندیدای اصولگرا و نماینده فعلی مردم در مجلس، مجید حسینی کنگانی کاندیدای اصلاح‌طلب و مشاور سابق استاندار بوشهر، قاسم ابراهیمی و مال‌الله محمدی کاندیداهای مستقل نیز با حضور در فرمانداری کنگان وارد عرصه انتخابات شدند.

در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان نیز در روز نخست احسان شکوه و صمد سلامی با حضور در فرمانداری دشتی، برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کردند.

بر اساس این گزارش در روز نخست 4 نفر در حوزه انتخابیه کنگان، عسلویه، جم، 5 نفر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، 3 نفر در حوزه انتخابیه دشتستان و 2 نفر در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/2255/ن30/پ3003

http://fna.ir/UL9VSL

نظر شما