شناسهٔ خبر: 9897071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد

‌ثبت‌نام ‌23 نفر برای انتخابات مجلس در مازندران/نام‌نویسی 4 نفر برای مجلس خبرگان

دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: 23 نفر در نخستین روز از آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران ثبت‌نام کردند.

صاحب‌خبر -

مهرداد ابراهیمی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با بیان اینکه در نخستین روز از آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس، 23 نفر در استان مازندران ثبت‌نام کردند، افزود: ‌22 در مازندران و یک نفر هم از طریق وزارت کشور اقدام به ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد، دو نفر خانم و یک نفر هم یکی از نمایندگان فعلی است، افزود: مازندران 9 حوزه انتخابیه دارد و امروز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس در هشت حوزه انجام شد و هنوز در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد کسی ثبت‌نام نکرده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با اشاره به اینکه چهار نفر هم برای انتخابات مجلس خبرگان ثبت‌نام کردند، گفت: نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان تا دوم دی‌ماه و نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا چهارم دی‌ماه از ساعت هشت تا 16 فرصت ثبت‌نام دارند.

دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه مازندران 12 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، تصریح کرد: در مازندران سه حوزه، دارای دو نماینده در مجلس هستند و در مجلس خبرگان هم چهار نماینده داریم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر مازندران 2 میلیون واجد شرایط برای مشارکت در انتخابات دارد، گفت: آمار دقیق واجدان شرایط، 10 روز قبل از انتخابات توسط ثبت‌احوال به وزارت کشور اعلام می‌شود.

انتهای پیام/86007/ش20/ض1002

http://fna.ir/U98V30

نظر شما