شناسهٔ خبر: 67673040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس اداره تعزیرات حکومتی بویین زهرا خبر داد؛

محکومیت ۵۳ میلیاردی قاچاقچی سوخت در بویین زهرا

قزوین- رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین زهرا از محکومیت ۵۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، دایوش بالاخانی گفت: پرونده حمل ۳۰ هزار و ۹۰۰ لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۱۰ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین زهرا رسیدگی شد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین زهرا افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز، علاوه بر ضبط سوخت و مخازن حمل کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

به گفته بالاخانی، شعبه همچنین متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم و با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۱۰ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و در مجموع به پرداخت ۳۱ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رییس تعزیرات حکومتی بوئین زهرا افزود: متخلفان این پرونده در مجموع به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

بالاخانی گفت: در ۱۵ ماه گذشته پرونده ۶ محموله سوختی با ۱۷۴ هزار لیتر نفتگاز قاچاق در تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین زهرا رسیدگی و متخلفان مجازات شده اند.

نظر شما