شناسهٔ خبر: 9871956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

17 حوزه انتخابی از زنجان آماده ثبت نام از نامزدهای مجلس شورای اسلامی است

زنجان – ایرنا – مدیرکل انتخابات استانداری زنجان گفت: چهار حوزه اصلی و 13 حوزه فرعی در سطح این استان آماده ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی است.

صاحب‌خبر -

بهروز مهدوی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از فردا /شنبه/ ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در زنجان آغاز می شود.
وی یادآورشد: تمام علاقه مند به شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی می توانند به فرمانداری های حوزه انتخابیه خود، وزارت کشور و یا کنسولگری ها و سفارتخانه ایران در خارج از کشور مراجعه کنند.
مهدوی به تعداد ثبت نام شدگان برای مجلس خبرگان رهبری اشاره و اظهار کرد: تا کنون دو نفر از فرمانداری و یک نفر که پیش از این نیز کاندیدای مجلس خبرگان بوده، در وزارت کشور ثبت نام کرده است.
مدیرکل انتخابات استانداری زنجان به تبلیغات برخی از نامزدها پیش از ثبت نام برای انتخابات اشاره کرد و گفت: از نظر قانونی هیچ نوع پیگیری در این زمینه نمی توان داشت.
وی خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان 14 روز و مجلس شورای اسلامی هفت روز پیش از برگزاری انتخابات زمان برای انجام تبلیغات دارند.
مهدوی تاکید کرد: در صورتی که پیش از این موعد به عنوان نامزد انتخابات فعالیت تبلیغاتی داشته و در محافل مختلف به تبلیغ خود بپردازند، با پیگرد قانونی مواجه خواهند بود.
مدیرکل انتخابات استانداری زنجان گفت: این افراد هیچ منعی برای حضور در محافل و مجالس مختلف به منظور تشویق مردم برای حضور در انتخابات و یا سخنرانی در زمینه های مختلف ندارند.
3001/6085

نظر شما