شناسهٔ خبر: 67673021 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس راه گیلان خبر داد؛

اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

رشت - رییس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و به عکس برای تعطلات پیش رو خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مه، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای دو شنبه و سه‌شنبه و جمعه تاریخ‌های ۲۵ -۲۶ و ۲۹ تیر ماه ماه سال ۱۴۰۳ در محور رشت قزوین ممنوع می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین در محور اردبیل - آستارا و بالعکس تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای دو شنبه و سه‌شنبه و جمعه تاریخ‌های ۲۵ -۲۶ و ۲۹ تیر ماه ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان بیان داشت: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محورهایی که در آن محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش بینی شده است، با هماهنگی سلسله مراتب فرماندهی ضمن اطلاع رسانی نسبت به عدم اجرای محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.

نظر شما