شناسهٔ خبر: 67669535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد

اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت_قزوین و آستارا_اردبیل و بالعکس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جاور صفاری ظهر امروز _یکشنبه بیست و چهارم تیر_ در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه بیست و پنجم و سه‌شنبه بیست و ششم و جمعه بیست و نهم تیرماه در محور رشت قزوین ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان خاطرنشان کرد: در محور اردبیل - آستارا و بالعکس تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه بیست و پنجم سه‌شنبه بیست و ششم و جمعه بیست و نهم تیرماه ممنوع است.

صفاری تصریح کرد: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محورهایی که در آن محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش بینی شده است، با هماهنگی سلسله مراتب فرماندهی ضمن اطلاع رسانی نسبت به اجرا نشدن محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.

نظر شما