شناسهٔ خبر: 7437903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بمب نقل‌وانتقالات اروپا در مادرید منفجر شد/ دخیا در رئال، ناواس در منچستر

خبرگزاری میزان –مدیرعامل تیم فوتبال رئال مادرید سنت خود را به جای آورد و در در آخرین روز از فصل نقل و انتقالات، یک ستاره را به جمع کهکشانی‌های مادرید اضافه کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مدت‌ها بود که زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن دروازه‌بان شماره یک منچستر یونایتد به رئال مادرید شنیده می‌شد.

دروازه‌بان 24 ساله اسپانیایی که متولد مادرید نیز است در بدترین روزهای شیاطین سرخ، ستاره این تیم بود و همین مسئله باعث شد در رادار فلورنتینو پرز قرار بگیرد.

جدایی ایکر کاسیاس، دروازه‌بان افسانه‌ای قوهای سپید پس از 25 سال، شایعه حضور داوید دخیا در سانتیاگو برنابئو را تقویت کرد اما سرمربی یونایتد به آسانی حاضر به از دست دادن گلر تیمش بود.

عدم حضور دخیا در بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا باعث شد رسانه‌ها انتقال وی را قطعی بدانند ولی این موضوع تا آخرین روز نقل‌وانتقالات به تأخیر افتاد.

در برهه‌ای رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی به دلیل تعلل بیش از حد سران رئال، جابجایی دخیا از منچستر به مادرید را منتفی می‌دانستند اما پرز مانند چند سال گذشته ستاره موردنظرش را در آخرین روز به تیم اضافه کرد.

اتفاقی که پیش از این در خصوص رونالدو برزیلی، سرخیو راموس، لوکا مودریچ و گرت بیل افتاد و آنها در ثانیه‌های پایانی توسط مدیرعامل رئال مادرید جذب شدند.

رئال برای این دروازه‌بان که حالا شماره یک تیم ملی اسپانیا نیز محسوب می‌شود 29 میلیون پوند پرداخت می‌کند و همچنین کیلور ناواس، گلر دوم خود را که در دو هفته ابتدایی لالیگا درون دروازه این تیم قرار داشت به منچستر می‌فرستد.

انتهای پیام/

نظر شما