شناسهٔ خبر: 67257719 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سکوت! تنها صدای بلندگوی استقلال؛

به خدا هوادار استقلال حق دارد بداند/ بلاتکلیف ها؛ مردم یا "نکونام – سمیعی"!

با گذشت حدود ۱۰ روز از برگزاری مجمع استقلال شرایط این تیم هر روز بغرنج‌تر و علامت‌های سوال پیرامون موضوع سرمربیگری آبی‌ها در فصل آینده و مدیرعاملش بیشتر و بیشتر می‌شوند.

صاحب‌خبر -

سرویس ورزش مشرق - در روزهای میانی خرداد ماه و پس از شوک نایب قهرمانی باشگاه استقلال گفته شد مجمع این باشگاه در تاریخ بیستم خرداد تشکیل و تکلیف مدیرعامل و سرمربی آن روشن می‌شود.

وعده غیرمنتظره دو هفته ای!

مجمع عمومی باشگاه استقلال که انتظار می‌رفت مجمعی پرخبر و نسبتا طولانی مدت باشد ظرف کمتر از نیم ساعت به پایان رسید و تنها خروجی آن وعده غیرمنتظره دو هفته‌ای به هواداران برای تعیین تکلیف و تصمیم سازی‌های مهم درباره آینده بود. در حالی که خیلی ها مشتاقانه منتظر اتفاقات جدید بودند، اما...! طرفداران تیم استقلال که در پایان لیگ بیست و سوم و پس از، از دست رفتن عنوان قهرمانی به شدت نسبت به جواد نکونام و افراد دور و برش موضع گرفته بودند از اینکه شرایط استقلال در بحث سرمربیگری در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت به شدت دلخور شده و این موضوع را به ضرر تیمشان در فصل نقل و انتقالات دانستند.

به خدا هوادار استقلال حق دارد بداند/ بلاتکلیف ها؛ مردم یا "نکونام – سمیعی"!

تردید در همکاری بی دغدغه سمیعی و نکونام

از سوی دیگر نبودن یک مدیرعامل قاطع و رسمی در باشگاه استقلال یکی دیگر از موضوعات مورد سوال از سوی مدیران اسبق این باشگاه و یا پیشکسوتان سرشناس استقلال طی روزهای اخیر بوده است. بسیاری فرشید سمیعی - معاونت حقوقی باشگاه استقلال در یکی دو سال گذشته – و سرپرست موقت مدیرعاملی باشگاه را در قواره‌های مدیرعاملی ندانسته و معتقدند او نمی‌تواند این مجموعه را هدایت کند. همچنین برخی با اشاره به تهیه نامه عزل جواد نکونام از سرمربیگری استقلال در شهریور ماه سال گذشته همکاری جواد نکونام با فرشید سمیعی (از امضا کنندگان نامه عزل) در فصل بعدی لیگ برتر را یکی از پاشنه آشیل‌های دوباره باشگاه استقلال تلقی می‌کنند.

به خدا هوادار استقلال حق دارد بداند/ بلاتکلیف ها؛ مردم یا "نکونام – سمیعی"!

خبری از تمدید بی قراردادها نیست

علاوه بر این، موضوع انتشار اسامی ۱۲ تن از بازیکنان استقلال که قراردادشان با این مجموعه تمام شده و نیاز به تمدید با باشگاه دارند این نگرانی را ایجاد کرده که تقریباً نیمی از بازیکنان تیم با دریافت پیشنهادات خوب، عطای همکاری با استقلال را به لقایش بخشیده و راهی تیمی دیگر شوند. این در حالی است که هیچ فردی تحت عنوان مسئول یا کمیته‌ای تحت عنوان کمیته نقل و انتقالات در باشگاه استقلال فعالیت نمی‌کند.

سکوت! تنها صدای بلندگوی استقلال

سکوت ۱۰ روزه کانال رسمی باشگاه استقلال از تاریخ بیستم خرداد همزمان با پایان مجمع این باشگاه تاکنون - منهای پیام تبریک فرا رسیدن عید قربان که روز دوشنبه بیست و هشتم در کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر شد - اما و اگرهای مربوط به ادامه همکاری این باشگاه با جواد نکونام و سرپرست فعلی مدیرعاملی این باشگاه را بیشتر و بیشتر کرده است.

به خدا هوادار استقلال حق دارد بداند/ بلاتکلیف ها؛ مردم یا "نکونام – سمیعی"!

سرمربی جدید یعنی نقطه سر خط!

اما اینها همه دغدغه هواداران استقلال نیست. تعدادی از پیشکسوتان باشگاه با اشاره به جابجایی‌های مکرر در راس کادر فنی این تیم اعم از جدایی استراموچونی، اخراج وینفرد شفر، خداحافظی نابهنگام فرهاد مجیدی در پایان فصل بیست و یکم، قطع همکاری با ریکاردو ساپینتو و حالا بی‌تفاوتی باشگاه استقلال نسبت به ادامه همکاری با جواد نکونام در شرایطی که او ظاهراً دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این تردید را ایجاد کرده که در صورت تغییر کادر فنی چه فردی با چه مختصاتی تیم استقلال در فصل بعدی لیگ برتر را هدایت خواهد کرد.

اس اس آسیایی!

تیم استقلال به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر بیست و سوم یکی از دو سهمیه کشورمان در لیگ نخبگان آسیا برای فصل آینده را به دست آورده و از این رو با کسب مجوز حرفه‌ای(که به تازگی نیز رسماً تأیید شد) قطعاً باید کسی را در راس کادر فنی اش در اختیار داشته باشد که بتواند از پس مسابقات حساس داخلی اعم از لیگ برتر و جام حذفی و البته لیگ نخبگان بر بیاید.

با توجه به اعلام باشگاه استقلال برای برگزاری دوباره مجمع بعد از دو هفته، قطعاً تا روز یکشنبه سوم تیر که تاریخ اعلام شده قبلی مدیران استقلال است این موضوع و تکلیف هدایت تیم و مدیریت عامل آن روشن خواهد شد.

نظر شما