شناسهٔ خبر: 67275461 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کلارک: هنوز شانس صعود داریم

استیو کلارک، سرمربی تیم ملی اسکاتلند، اعلام کرد که تیمش برای صعود به برد نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، استیو کلارک، سرمربی تیم ملی اسکاتلند، پس از تساوی ناامیدکننده در برابر سوئیس که با یک برد به مصاف آن‌ها آمده بود، به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. تیم اسکاتلند ابتدا در دقیقه سیزده پیش افتاد، اما سیزده دقیقه بعد، گل تساوی را دریافت کرد و بدین ترتیب امتیاز را با سوئیس تقسیم کرد.

کلارک، پس از تساوی مقابل سوئیس در مصاحبه با بی‌بی‌سی اسپورت گفت: "ما در بازی اول اصلا عملکرد خوبی نداشتیم. اما امشب مصمم بودیم که با پرسینگ بالا و جنگندگی برای تصاحب توپ، جبران مافات کنیم. باید اعتراف کنم مقابل تیم قدرتمند سوئیس بازی می‌کردیم."

2045618

کلارک با اشاره به وضعیت تیمش در جدول گروهی گفت: "بازی خوبی بین دو تیم هم سطح بود. حالا قطعا به برد نیاز داریم. اعتقاد دارم که با کسب سه امتیاز، می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم."

سرمربی اسکاتلند در ادامه صحبت‌هایش به تغییر رویکرد تیمش نسبت به بازی اول اشاره کرد و گفت: "این همان چیزی بود که انتظار داشتیم. ما در سه چهار سال گذشته با همین سبک بازی می‌کردیم. می‌دانستیم باید چه کاری انجام دهیم. این یک عملکرد خوب تیمی مقابل حریفی قدرتمند و واکنشی درخشان به یک شب ناامید کننده [مقابل آلمان] بود. ما هنوز زنده‌ایم."

با این حال، با توجه به تساوی اسکاتلند و یک امتیازی شدن آن‌ها، و همچنین تفاضل گل ضعیف‌تر این تیم نسبت به تیم‌ سوئیس، صعود آن‌ها به مرحله بعد بسیار بعید به نظر می‌رسد و آن‌ها نیاز به یک برد پرگل در بازی پایانی خود دارند.

نظر شما