شناسهٔ خبر: 67300479 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| اعتراف لیونل مسی: باز کردن دروازه ایران لحظه فوق‌العاده‌ای برایم بود/ ایرانی‌ها من و همه آرژانتین را مهار کرده بودند!

ستاره فراموش‌نشدنی فوتبال جهان اعتراف کرد در بازی با ایران به معنای واقعی کلمه اسیر یارگیری شده بود.

صاحب‌خبر -

اگرچه آرژانتین توانست در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ ایران را شکست بدهد اما بازی فوق‌العاده ملی‌پوشان کشورمان و البته ضعف داوری از نگاه کارشناسان دور نماند و لیونل مسی اعجوبه فوتبال جهان هم پس از پایان آن مسابقه با صراحت لب به تحسین تیم ملی ایران گشود. مسی پس از خاتمه بازی مذکور به جمع خبرنگاران آمد و حرف‌هایی زد که اول تیر سال ۹۳ در خبرورزشی و تمام رسانه‌های ایران بازتاب فراوانی پیدا کرد و حتی معتبرترین سایت‌های خبری جهان هم روی آن مانور کردند.

مسی به خبرنگاران گفت: باید صادقانه صحبت کنم؛ ایران نمایشی عالی داشت و راه‌های نفوذ ما را بسته بود به همین خاطر شکستن سد دفاعی آن‌ها سخت شد. ایرانی‌ها چند موقعیت خوب گل‌زنی هم داشتند اما بازیکنان ما هوشیار بودند. ما باید این بازی را می‌بردیم چون به سه امتیاز آن احتیاج داشتیم و خیال خودمان را باید از بابت صعود راحت می‌کردیم به همین خاطر از باز کردن دروازه ایران در آخرین لحظات مسابقه و قطعی شدن پیروزی آرژانتین احساس خیلی خوبی داشتم.

مسی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی ایران نه تنها من بلکه همه نفرات آرژانتین را مهار کرده بودند به همین خاطر وقتی دروازه آن‌ها را باز کردم لحظه فوق‌العاده‌ای بود.

خبرورزشی‌گردی| اعتراف لیونل مسی: باز کردن دروازه ایران لحظه فوق‌العاده‌ای برایم بود/ ایرانی‌ها من و همه آرژانتین را مهار کرده بودند!

نظر شما