شناسهٔ خبر: 67254635 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

باشگاه استقلال: هواداران منتظر عیدی ما باشند

طی روزهای گذشته اخبار و شایعات زیادی در رابطه با حضور برخی ستاره‌های فوتبالی در تیم استقلال با عناوینی شبیه به بمب یا موشک در فضای نقل و انتقالاتی استقلال مطرح شده است که حالا همه آنها تکذیب شد.

صاحب‌خبر -
روزنو :

خبرورزشی: طی روزهای گذشته اخبار و شایعات زیادی در رابطه با حضور برخی ستاره‌های فوتبالی در تیم استقلال با عناوینی شبیه به بمب یا موشک در فضای نقل و انتقالاتی استقلال مطرح شده است که حالا همه آنها تکذیب شد.

باشگاه استقلال: هواداران منتظر عیدی ما باشند

با توجه به شروع فصل نقل و انتقالات لیگ برتر و بلاتکلیفی باشگاه استقلال پس از برگزاری مجمع مدیران هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در تاریخ بیستم خرداد، اسامی بازیکنان مختلفی اعم از فوتبالیست‌های سرشناس قبلی این تیم یا بازیکنان مطرح دیگر تیم‌های لیگ برتری همچنین تعدادی از ملی‌پوشان کشورهای آسیایی یا خارج از قاره آسیا به عنوان کاندیداهای حضور در تیم استقلال معرفی و نامشان کنار فهرست بازیکنان فصل بعد استقلال نوشته شده است.

در همین ارتباط مطلع شدیم یکی از مسئولان عالی رتبه این هلدینگ در حاشیه یک نشست خبری "نفتی – اقتصادی" در صحبتی کوتاه با یکی از خبرنگاران حوزه اقتصادی علاقمند به موضوعات ورزشی، خیلی کوتاه و مختصر همه این شایعات را تکذیب کرده و گفته: «طرفداران محترم باشگاه استقلال شایعات بمب و موشک را باور نکنند و به هیچ یک از این اسامی توجهی نداشته باشند بلکه فعلاً منتظر باشند تا در روزهای آینده یک عیدی خوب به آنها خواهیم داد».

با توجه اینکه قرارداد نکونام با باشگاه استقلال به مدت ۳ فصل است بسیاری از هواداران معتقدند این سرمربی فصل آینده هم هدایت استقلال را بر عهده دارد اما همچنان گروهی از طرفداران این تیم و یا حتی پیشکسوتان استقلال جواد نکونام را مهره‌ای کارآمد برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و چهارم نمی‌دانند.

از سوی دیگر نبود مدیرعامل در باشگاه و سرپرستی فرشید سمیعی در این مجموعه از یک سو و سکوت شهریاری نماینده هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به شایعاتی پیرامون تشکیل کمیته مخفی نقل و انتقالات دامن زده است. به همین خاطر گفته می‌شود افرادی مثل مهدی قائدی یا بازیکنانی از این دست با استقلال وارد مذاکره شده‌اند که با این اظهار نظر کوتاه باید گفت فعلاً خبری در این حوزه قطعی نیست.

با توجه به قرار گرفتن در حد فاصل ۲ مناسبت بزرگ عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم و وعده مالکان استقلال برای تعیین تکلیف دو هفته‌ای باشگاه، بعید نیست ظرف روزهای باقیمانده تا تاریخ پنجم تیر ماه - روز عید سعید غدیر خم - بسیاری از اما و اگرهای مربوط به مدیرعاملی و سرمربیگری باشگاه از بین برود.

ناگفته نماند؛ مجمع باشگاه استقلال در تاریخ یکشنبه بیستم خرداد ماه بدون هیچگونه خروجی مفیدی برای هواداران به پایان رسید که مالکان باشگاه وعده دادند بعد از دو هفته بار دیگر گرد هم می‌آیند تا وضعیت این موضوع را روشن کنند. طبق اعلام مالکان استقلال روز یکشنبه هفته آینده سوم تیر ماه همان تاریخی است که وعده شده تا وضعیت هدایت تیم استقلال در فصل آینده و مدیرعامل این باشگاه نهایی شود.

 

نظر شما