شناسهٔ خبر: 67257707 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با اعلام فدراسیون جهانی؛ نوشاد به طور رسمی المپیکی شد

تهران - ایرنا - طبق اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز، نوشاد عالمیان از طریق رنکینگ جواز حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTF اسامی نهایی بازیکنان حاضر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را منتشر کرد و نوشاد عالمیان کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان با کسب ۵۱۱ امتیاز و قرار گرفتن در رده ۵۲ برترین پینگ‌پنگ بازان دنیا جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کرد.

در مجموع ۶۶ بازیکن در بخش انفرادی بازی‌های المپیک حضور خواهند داشت که ۱۲ بازیکن از طریق رنکینگ جواز حضور در رقابت‌ها را بدست آوردند و نوشاد عالمیان به عنوان سومین پینگ‌پنگ باز دنیا در این فهرست که توانسته از طریق رنکینگ کسب سهمیه نماید مسافر پاریس شد.

نوشاد عالمیان سومین تجربه‌ی حضور در المپیک را پشت سر خواهد گذاشت و پیش از این در المپیک ۲۰۱۲ لندن و المپیک ۲۰۱۶ ریو به عنوان نماینده تنیس روی میز ایران در معتبرترین رویداد ورزشی دنیا حاضر بود.

نیما و نوشاد عالمیان در بخش مردان و ندا شهسواری در بخش بانوان سه نماینده تنیس روی میز ایران در المپیک خواهند بود و هر سه بازیکن سومین حضور خود در المپیک را تجربه خواهند کرد.

نظر شما