شناسهٔ خبر: 67275536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیام رئال به ستاره‌اش: تو هم به المپیک نمی‌روی!

رئال مادرید به براهیم دیاز اجازه نمی‌دهد در مسابقات المپیک شرکت کند‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این اعلام شده بود که رئال مادرید به بازیکنانی که در مسابقات یورو ۲۰۲۴ شرکت کنند، اجازه نمی‌دهد در المپیک حضور داشته باشند اما به‌نظر می‌رسد آنها همه ستاره‌هایشان را از المپیک منع کرده‌اند.

در حالی‌که جنجال نسبتاً زیادی بر سر شرکت یا عدم رفتن کیلیان امباپه در المپیک ایجاد شده بود، حالا خبر رسیده از طرف باشگاه رئال به براهیم دیاز و فدراسیون فوتبال مراکش، اطلاع داده شده که باشگاه مادریدی مجوز حضور این بازیکن در المپیک را صادر نخواهد کرد.

رقابت‌های فوتبال در بازی‌های المپیک در تابستان پیش رو آغاز خواهند شد که تأثیر زیادی بر تمرینات پیش‌فصل خواهد داشت و حتی ممکن است منجر به مصدومیت بازیکنان شود.

2045622

دیاز، ملی‌پوش مراکشی، ماه آینده به مادرید بازمی‌گردد و تمرینات را از سر خواهد گرفت. انتظار می‌رود که این بازیکن ۲۴ ساله نقشی کلیدی در پیش فصل رئال مادرید که در آمریکا خواهد بود، ایفا کند.

طبق گزارش اسپورت، دیاز قبلاً از موضع باشگاه در آستانه شروع فصل شلوغ ۲۵-۲۰۲۴ مطلع شده است. رئال مادرید فصل جدید را با جدال مقابل آتالانتا در فینال سوپرجام اروپا در تاریخ ۱۴ اوت در ورشو پایتخت لهستان آغاز خواهد کرد.

نظر شما