شناسهٔ خبر: 67257776 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بغلم می‌کنند و پشت سرم حرف می‌زنند

شمسایی: در فوتسال ایران آدم خائن داریم!

سرمربی تیم‌ ملی فوتسال می‌گوید شنبه جلسه سرنوشت‌سازی با مهدی تاج در پیش دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش‌ سه، وحید شمسایی در مراسم برترین‌های فوتسال کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم برای این رشته اتفاقات خوبی بیفتد و همدلی باشد. آنهایی که به‌عنوان بهترین دیده می‌شوند بهترین اتفاق برای آن رشته است. من یک جمله بگویم که مهم است، تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا شد و مقام معظم رهبری تیم ملی فوتسال را شخصاً دعوت کردند. ما باید قدر این رشته را بدانیم که نفر اول مملکت تیم را می‌خواهد. باید دشمنی و کینه را کنار بگذاریم و مهمترین چیز فوتسال باشد.

وی در مورد وضعیت ادامه همکاری‌اش با تیم ملی فوتسال تصریح کرد: اگر به کسی برنمی‌خورد، ما کارمان را انجام داده‌ایم. دو چیز باقی مانده است که بستگی به فدراسیون فوتبال و مهدی تاج دارد. شنبه هفته آینده جلسه داریم و امیدوارم آن چیزی که به سود فوتبال است، اتفاق بیفتد. در این رابطه با احسان اصولی حرف‌هایم را زده‌ام و ا‌ن‌شاء‌الله مسیر منتهی به اتفاقات خوب فوتبال شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به سؤالی راجع به تقویت کادر فنی این تیم خاطر نشان کرد: ما صحبت‌های‌مان را انجام داده‌ایم و فقط دو مورد باقی مانده است که شنبه درباره آن حرف می‌زنیم. با رئیس کمیته فوتسال درباره مربی خارجی و قرارداد صحبت کرده‌ام. همیشه به همکارانم می‌گویم که کارمان را انجام می‌دهیم و سعی کرده‌ایم کوچک‌ترین کم و کاستی نگذاریم.

2011088

شمسایی درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال هم یادآور شد: درخواست برگزاری شش هفته از مسابقات را کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که منظورش از کنار گذاشتن دشمنی و کینه‌ها چه چیزی است، گفت: یک روزی آمدید که وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج هم حضور داشتند، آنجا گفتم باید یک قهرمانی به فدراسیون تحویل بدهم. پس از اینکه در یکی از مسابقات که در عین شایستگی دوم شدیم خیلی‌ها گفتند فشار روی تیم می‌گذاری که گفتم من دنبال فشار هستم و اگر فشار نباشد آبدیده نمی‌شوم. من باز هم می‌گویم آدم‌های خائنی هستند که با ادله به بازیکنان گفتند تا وقتی پول نگرفتید از اسپانیا به ایران نیایید. آدم‌هایی داشتیم که وقتی ایران قهرمان شد، به ازبکستان تبریک گفتند!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: یک روزی به‌عنوان بازیکن پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کرده‌ام و امروز مربی هستم. من میهمانم. این دیالوگ را بارها تکرار کردم که دشمنی را باید کنار بگذارند. این دشمنی در زمان بازی کردن من بود و الان هم هست و فکر کنم تا آخر عمر با من باشد. دوست ندارم اینجا من را بغل کنند و سپس پشت سرم حرف بزنند.

شمسایی در مورد وضعیت لیگ برتر فوتسال نیز در پایان گفت: لیگ بسیار خوبی داریم، باشگاه‌های ما بسیار خوب بودند و وضعیت مالی ایده‌آل بوده است. خدا را هزار مرتبه شکر که مباحث مالی زیاد است و امیدوارم فساد مالی وجود نداشته باشد.

نظر شما