شناسهٔ خبر: 67275801 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

محبی و رضاییان، نبرد جذاب مس-سپاهان:

گام‌های بلند دو بازیکن کلید موفقیت در فینال حذفی!

دوئل رضاییان و محبی از جذابیت‌های فینال حذفی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان و محمدمهدی محبی دو بازیکنی هستند که در فینال جام حذفی تقابل جذابی خواهند داشت و با گام‌های بلند و سرعت بالایی که دارند کورس‌های جذابی را در طول مسابقه خواهند داشت.

محمدمهدی محبی با 2 گلی که در مسابقات جام حذفی به ثمر رسانده بهترین گلزن مس رفسنجان در این مسابقات بوده و با گل‌های تاثیرگذاری که مقابل استقلال و تراکتور به ثمر رسانده نشان داده که بازیکن بازی‌های بزرگ است و در این مسابقه هم نقش ویژه‌ای خواهد داشت.

1997767

او اغلب در سمت چپ خط حمله مس رفسنجان به میدان می‌رود و باتوجه به اینکه رضاییان میل به هجوم بالایی دارد نویدکیا می‌تواند با حضور این بازیکن در آن سمت از نفوذهای بی‌وقفه رضاییان جلوگیری کند و او را کمی دورتر از دروازه مس رفسنجان نگه دارد.

رامین رضاییان هم یکی از آماده‌ترین بازیکنان این روزهای سپاهان است که با درخشش در مسابقات این تیم توانسته به مهره‌ای تاثیرگذار برای طلایی‌پوشان تبدیل شود و در فینال جام حذفی نقش ویژه‌ای داشته باشد.

باید دید در تقابل این دو بازیکن سرعتی و آماده فوتبال ایران کدام یک با فرم بهتر و آمادگی بیشتری به میدان خواهد آمد و در این دوئل تمام عیار عملکرد بهتری خواهد داشت، البته احتمال جابه‌جا شدن واسعی و محبی در طول مسابقه بالا است تا دو وینگر سرعتی مس رفسنجان شانس خود را از جناحین امتحان کنند.

نظر شما