شناسهٔ خبر: 67257700 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ستایش یک مادریدی از ستاره بارسلونا

ایسنا

مهاجم رئال مادرید به ستایش از ستاره جوان بارسلونا پرداخت و او را جزو بهترین بازیکنان جهان دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، لامینه یامال استعداد جدید و بزرگ آکادمی لاماسیا است که توسط ژاوی کشف و به تیم نخست انتقال یافت.

یامال بازی‌های درخشانی را با آبی اناری ها در فصلی که گذشت به نمایش گذاشت و درخشش او باعث شد تا خیلی زود به تیم ملی دعوت شود و اکنون در ۱۶ سالگی در یورو ۲۰۲۴ حضور دارد. درخشش یامال این بار ستایش یک ستاره رئال را به دنبال داشت.

به نقل از آس، خوسلو در ستایش از یامال گفت: او شگفت انگیز است. یامال ثابت کرده است که از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است. یامال یک بازیکن جوان خاص و ممتاز است. بیشتر ما در ۱۶ سالگی در تیم جوانان بودیم این در حالی است که او در ۱۶ سالگی در تیم ملی و بارسلونا با بهترین بازیکنان جهان رقابت می کند و همبازی است. او استعدادی شگفت انگیز دارد. توانایی های این بازیکن باور نکردنی است و می تواند به یکی از بهترین های جهان در سال های آینده تبدیل شود.

مهاجم رئال ادامه داد: باید در برخورد با یامال بسیار دقت کرد چرا که او یک بازیکن جوان است و شرایط خاص خود را دارد. او همه فاکتورهای یک بازیکن بزرگ را دارد. ما بسیار خوب به او توجه می کنیم. او بازیکنی بسیار آرام است و در راه درست قرار گرفته است.

تیم ملی فوتبال اسپانیا در دیدار نخست خود با سه گل کرواسی را شکست داد. یامال پایه گذار گل سوم بود. سانتر دقیق این بازیکن را کارواخال به گل تبدیل کرد تا او به جوان‌ترین پاسور تاریخ یورو تبدیل شود.

نظر شما