شناسهٔ خبر: 67275197 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ماکسیمیلیان میتلشتات:

کلید موفقیت ما رابطه خوب ناگلزمان با بازیکنان است

ماکسیمیلیان میتلشتات معتقد است دلیل موفقیت‌های تیم ملی آلمان، رابطه خوب یولیان ناگلزمان با بازیکنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی تیم ملی آلمان مقابل مجارستان در مسابقات یورو ۲۰۲۴، برخی از بازیکنان این تیم با رسانه‌ها مصاحبه و نظرات‌شان را درباره بازی و برخی نکات اظهار کردند. آلمان چهارشنبه شب موفق شد با گل‌های جمال موسیالا و ایلکای گوندوگان مجارستان را ۲-۰ شکست دهد و به مرحله حذفی یورو ۲۰۲۴ صعود کند.

2045599

پس از پایان بازی، ماکسیمیلیان میتلشتات، درباره پیروزی و صعود گفت: «اینکه صعود کردیم و به یکی از اهداف خود رسیدیم اتفاق خوبی است اما این فقط یک هدف کوچک بود و ما می‌خواهیم قهرمان شویم.» او سپس درباره ناگلزمان گفت: «علی‌رغم جایگاهش، او فردی بسیار متواضع است و رابطه خوبی با تیم دارد. او انرژی فوق‌العاده‌ای دارد. این خود یکی از دلایل پیروزی‌های تیم است.» این اظهارات نشان‌دهنده تأثیر مثبت سرمربی بر بازیکنان و اهمیت روابط خوب و اعتماد بین مربی و بازیکنان است که رسانه‌های آلمانی و منابع در فدراسیون فوتبال آلمان بارها به آن اشاره کرده بودند.

جاناتان تاه، دیگر بازیکن تیم ملی آلمان نیز گفت: «بازی بسیار فشرده‌ای بود. ما انتظار داشتیم که چنین باشد و آن‌ها برای ما مشکلاتی ایجاد کنند، اما ما به خوبی مسائل را حل کردیم. عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشتیم. باید صبور بازی می‌کردیم تا بتوانیم فضاهای مناسب برای گلزنی را پیدا کنیم و در هر حال موفق بودیم. حالا وقت فکر به بازی آخر و سپس مرحله حذفی است.»

نظر شما