شناسهٔ خبر: 68096438 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران با اصحاب رسانه دیدار کرد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در دیدار با اصحاب رسانه در استان مازندران گفت: ارتباط دوسویه نزدیک میان مدیران و مجموعه اصحاب رسانه، منجر به پیشرفت، رشد و توسعه روزافزون دستگاههای اجرایی در انجام وظایف محوله خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، صبح روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ اسماعیل اعزی مدیرکل به مناسبت روز خبرنگار با حضور در مجموعه های خبرگزاری برنا و روزنامه تیرنگ ضمن دیدار با مدیران این رسانه ها و تبریک این روز، از زحمات و تلاشهای این مجموعه ها در راستای مسئولیت سنگین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه و مردم عزیز و شریف استان مازندران تقدیر نمود.
اعزی با اشاره به تصمیم بسیار ارزشمند استاندار مازندران مبنی بر برنامه ریزی جهت حضور کلیه مدیران دستگاههای اجرایی در رسانه ها و خبرگزاری های مختلف سطح استان، این حرکت را نوید بخش یک تغییر رویکرد در جهت شناخت اهمیت جایگاه والای این مجموعه ها و ظرفیت عظیم موجود در استان دانست و تصریح کرد: ایجاد یک ارتباط دوسویه نزدیک میان مدیران و مجموعه اصحاب رسانه منجر به یک خروجی مناسب در جهت پیشرفت، رشد و توسعه روزافزون دستگاههای اجرایی و متقابلاً رسانه ها می گردد تا با شناخت دقیق وظایف، ماموریت ها و اختیارات دستگاههای اجرایی، بصورت دقیق تری نسبت به بررسی، تحلیل، تهیه گزارش و حتی نقد منصفانه آنها گام بردارند.
وی در ادامه افزود: بی شک؛ عصر کنونی که ارتباطات و فنآوری اطلاعات رکن ساختاری آن را تشکیل می دهد، نقش خردورزی و اگاهی بیش از پیش نمود داشته و خبرنگار به عنوان محور اطلاع رسانی، نقش حیاتی و انکار نشدنی دارد.
رییس کارگروه توسعه ارتباطات استان مازندران در ادامه تاکید کرد: هفدهم مرداد، فرصتی برای بیان اهمیت حرفه خبرنگاری و نیز ارج نهادن به مسئولیت و تلاش بی وقفه خبرنگاران متعهدی است که با مخابره درست رویدادهای کشور و بخصوص حوزه مهم ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیدآفرینی در جامعه و نمایش اقتدار کشور، مراکز رسانه ای خود را سنگر دفاع از امنیت و آرامش کشور و خنثی نمودن توطئه قدرت‌های استکباری قرار داده اند.
اعزی در ادامه افزود: اکنون فعالان این عرصه در هر شرایطی باید به خیرومصلحت جامعه گام بردارند و در دوران حرکت بسمت گام دوم انقلاب، ضرورت دارد اصحاب رسانه به منظور ارتقاء سطح دانش و آگاهی شهروندان بیش از پیش با شفاف سازی و تحلیل و واکاوی نقش کلیدی در کاهش مشکلات و بهبود و رشد جامعه ایفا کرده و یاریگر دستگاههای اجرایی و مدیران آن باشند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران ضمن قدردانی از رویکرد متقابل و مؤثر اصحاب رسانه با مجموعه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاههای تابعه افزود: شایسته می دانم مناسبت هفدهم مرداد؛ سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به صاحبان قلم و اندیشه تبریک گفته و از فعالان این عرصه برای تلاش صادقانه و مسئولانه، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
گفتنی است در این دیدارها مدیرمسئول خبرگزاری برنا و مدیر مجموعه رسانه ای تیرنگ نیز ضمن تقدیر از نگاه خوب استاندار مازندران و مجموعه مدیران استان در راستای حضور میدانی در بین مجموعه اصحاب رسانه و دیدار نزدیک با خبرنگاران تاکید کردند: مدیران دستگاهها باید نقد منصفانه و گاها صریح رسانه ها را با نگاه تلنگری در جهت دیده شدن احیانا برخی نقاط ضعف موجود در مجموعه های خود بدانند و با استقبال از گزارشات، تحلیل ها و نقدهای صورت گرفته در جهت پیشرفت و توسعه سازمان و حتی استان مازندران گام بردارند. 
همچنین در این دیدارها مدیران خبرگزاری برنامه و مجموعه رسانه ای تیرنگ ضمن اعلام آمادگی در جهت ادامه همکاری های متقابل به منظور نشر اخبار اقدامات و رخدادهای حوزه تخصصی دستگاههای اجرایی خواستار نگاه ویژه مدیران روابط عمومی دستگاهها در راستای توانمند سازی خبرنگاران تخصصی در تهیه گزارشات و همچنین حمایت ویژه از رسانه هایی که تولید محتوای فاخر دارند را خواستار شدند.
در خاتمه این دیدارها اسماعیل اعزی مدیرکل با اهدا لوح سپاس به سجاد یگانه مدیر خبرگزاری برنا استان مازندران و محمد جویباری مدیر مسئول مجموعه رسانه تیرنگ از زحمات و تلاشهای این عزیزان تقدیر بعمل آورد.

نظر شما