شناسهٔ خبر: 67670455 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

توسط رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام شد:

ابلاغ شیوه نامه ساعت کاری مربیان سازمان فنی و حرفه ای

توسط رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام شد: عظیمی گفت: ساعت کار موظف مربیان تمام وقت سازمان، سی ساعت در هفته است و رؤسای مراکز موظفند بر اساس نیاز مرکز و متناسب با توانایی و قابلیت مربی، نسب به ارجاع فعالیت‌های آموزشی و اداری به مربیان به مدت شش ساعت در هفته اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، نشست حضوری و وبیناری ویژه ابلاغ شیوه نامه ساعت کاری مربیان پیمانی و رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امروز به ریاست مهرداد عظیمی (معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه کشور) برگزار شد.

در این نشست اعلام شد پس از برگزاری چند جلسه کارشناسی با حضور مدیران و مربیان سراسر کشور، ساعت کاری مربیان در طول هفته، ۳۰ ساعت (شامل ۲۴ ساعت آموزشی و ۶ ساعت پژوهشی و اجرایی) تعیین شده است؛ تصمیمی راهبردی با هدف ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و منطبق با اسناد بالادستی، قانون مدیریت خدمات کشوری و اساسنامه سازمان.

شیوه نامه رضایت آفرین

عظیمی با بیان اینکه این شیوه نامه ساعت کاری مربیان حاصل ساعت‌ها کار کارشناسی و بهره گیری از خردجمعی مدیران و مربیان است، خاطرنشان ساخت: ساعت کار موظف مربیان تمام وقت سازمان، سی ساعت در هفته است و رؤسای مراکز موظفند بر اساس نیاز مرکز و متناسب با توانایی و قابلیت مربی، نسب به ارجاع فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اداری به مربیان به مدت شش ساعت در هفته اقدام کنند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در ادامه با اشاره به اینکه کسب افتخارات فوق العاده این سازمان از جمله کسب رتبه اول برنامه‌های ابلاغی تحولی دولت و وزارتخانه در سال ۱۴۰۲، ثمره و نتیجه تلاش‌های جهادی همکاران خدوم است، تصریح کرد: با انگیزه پرقدرت و امیدوارانه به تحقق اهداف ترسیم شده و روزهای خوب آینده خوشبین هستیم و تلاش می‌کنیم.

تصویب سه بند کلیدی اساسنامه شامل: یک) هزینه‌کرد حداکثر نیم در هزار اعتبار هر طرح تملک دارایی سرمایه‌ای،  دو) دو درصد از منابع حاصل از فروش کالای قاچاق و فروش اموال تملیکی و سه) اختصاص یک در هزار مزد کارگران در هر ماه، توسط کارفرمایان، صاحبان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی طبق صورت‌های ماهانه یکی از خبرهای اعلام شده در این جلسه بود.

عظیمی اعلام کرد: پس از برگزاری چند جلسه در نهاد ریاست جمهوری، کمیسیون‌های تخصصی و عالی برنامه و بودجه ریاست جمهوری ، هفته گذشته سه بند مذکور نهایی و برای تصویب و نهایی شدن به هیئت دولت ارسال شد و با ابلاغ و اجرای این بندها اعتبارات چشمگیر به این سازمان اختصاص خواهد یافت.

 

انتهای پیام/

نظر شما