شناسهٔ خبر: 64518795 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در تلویزیون اعلام کرد؛

رشد ۵۱ درصدی آموزش‌های مهارتی و افزایش ۷۲ درصدی صدور گواهینامه‌ مهارت برای کارآموزان+ فیلم

عظیمی در برنامه «صبح ایرانی» نکاتی در رابطه با چگونگی اخذ مدرک و گواهینامه مهارت سازمان فنی‌وحرفه‌ای برای اطلاع مخاطبان ارائه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مهرداد عظیمی (رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور) با حضور در استودیوی صبحانه ایرانی شبکه دو سیما به تشریح آخرین دستاوردها، عملکرد و برنامه‌های راهبردی این سازمان پرداخت. 

وی با بیان اینکه توسعه سرمایه انسانی مهمترین محور فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مردمی، در دو سال گذشته حدود ۵/۴ میلیون نفر در آموزشگاه‌های دولت و غیردولتی آموزش‌های مهارتی را فرا گرفته‌اند که نسبت به دولت قبل، ۵۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. 

کاهش زمان صدور مجوزها به سه روز و رشد ۱۳۰۰ درصدی مجوز آموزشگاه‌های آزاد، افزایش ۴۸ درصدی سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای، رشد ۱۱۷۰ درصدی حضور در مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت و افزایش ۷۲ درصدی صدور گواهینامه‌های مهارت برای کارآموزان، بخشی از مهمترین آمارها و توفیقات دولت سیزدهم در حوزه مهارت آموزی بود که معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این گفتگوی اختصاصی به آن‌ها اشاره کرد.

وی همچنین اعلام کرد: در کشور ۶۵۸ زیرساخت مراکز دولتی سازمان فنی حرفه‌ای داریم که آماده ارائه خدمات هستند.

در پایان عظیمی نکاتی در رابطه با چگونگی اخذ مدرک و گواهینامه مهارت سازمان فنی‌وحرفه‌ای برای اطلاع مخاطبان ارائه داد که فیلم آن را در ادامه می‌بینید:

حجم ویدیو: ۱۹.۶۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۱۳ دانلود ویدیو
mp4
انتهای پیام/

نظر شما