شناسهٔ خبر: 67667049 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کسب رتبه اول سازمان آموزش فنی و حرفه ای در اجرای تعهدات برنامه های تحولی دولت

نشست حضوری و وبیناری ویژه ابلاغ شیوه نامه ساعت کاری مربیان پیمانی و رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امروز به ریاست معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه کشور برگزار شد. نشست حضوری و وبیناری ویژه ابلاغ شیوه نامه ساعت کاری مربیان پیمانی و رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امروز به ریاست معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه کشور برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، در این نشست اعلام شد پس از برگزاری چند جلسه کارشناسی با حضور مدیران و مربیان سراسر کشور، ساعت کاری مربیان در طول هفته، ۳۰ ساعت (شامل ۲۴ ساعت آموزشی و ۶ ساعت پژوهشی و اجرایی) تعیین شده است؛ تصمیمی راهبردی با هدف ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و منطبق با اسناد بالادستی، قانون مدیریت خدمات کشوری و اساسنامه سازمان.

عظیمی در این نشست با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش درباره موضوعات مختلف از جمله تبریک حضور حماسی ملت ایران در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری و آرزوی توفیق برای دکتر پزشکیان منتخب ملت سخن گفت.

آرزوی توفیق برای دولت، نظام و انقلاب

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به برگزاری انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری و تبریک به منتخب ملت، گفت: پایان رقابت‌ها و تبدیل شدن فضا به فضای همدلانه و رفاقتی، نشانه از بلوغ و فهم سیاسی است.

وی با تحلیل فضای حاکم بر انتخابات ایران و آمریکا، افزود: انتخابات ثمره و مولود انقلاب اسلامی است و اینکه در ۴۵ سال گذشته علی رغم بحران‌ها و شرایط خاص از جمله جنگ تحمیلی انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، مایه مباهات همه ماست.

شیوه نامه رضایت آفرین

عظیمی با بیان اینکه این شیوه نامه حاصل ساعت ها کار کارشناسی و بهره گیری از خردجمعی مدیران و مربیان است، خاطرنشان ساخت: ساعت کار موظف مربیان تمام وقت سازمان، 30 ساعت در هفته می باشد و رؤسای مراکز موظفند بر اساس نیاز مرکز و متناسب با توانایی و قابلیت مربی، نسب به ارجاع فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اداری به مربیان به مدت 6 ساعت در هفته اقدام نمایند.

خبرهای خوب

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه کشور ای در ادامه با اشاره به اینکه کسب افتخارات فوق العاده این سازمان از جمله کسب رتبه اول برنامه‌های ابلاغی تحولی دولت و وزارتخانه در سال ۱۴۰۲، ثمره و نتیجه تلاش‌های جهادی همکاران خدوم است، تصریح کرد: با انگیزه پرقدرت و امیدوارانه به تحقق اهداف ترسیم شده و روزهای خوب آینده خوشبین هستیم و تلاش می‌کنیم.

تصویب سه بند کلیدی اساسنامه شامل هزینه‌کرد حداکثر نیم در هزار اعتبار هر طرح تملک دارایی سرمایه ای،  دو درصد(2%) از منابع حاصل از فروش کالای قاچاق و فروش اموال تملیکی و اختصاص یک در هزار مزد کارگران در هر ماه، توسط کارفرمایان، صاحبان صنایع و بنگاههای اقتصادی طبق صورت‌های ماهانه یکی از خبرهای خوب اعلام شده در این جلسه بود.

عظیمی اعلام داشت: پس از برگزاری چند جلسه در نهاد ریاست جمهوری، کمیسیون‌های تخصصی و عالی برنامه و بودجه ریاست جمهوری ، هفته گذشته سه بند مذکور نهایی و برای تصویب و نهایی شدن به هیئت دولت ارسال شد و با ابلاغ و اجرای این بندها اعتبارات چشمگیر به این سازمان اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما