شناسهٔ خبر: 67671219 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ابلاغ شیوه نامه ساعت کاری مربیان فنی‌وحرفه‌ای

در نشست ویژه ابلاغ شیوه نامه ساعت کاری مربیان پیمانی و رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام شد که ساعت کاری مربیان در طول هفته، ۳۰ ساعت (شامل ۲۴ ساعت آموزشی و ۶ ساعت پژوهشی و اجرایی) تعیین شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد عظیمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه کشور در نشست حضوری و وبیناری ویژه ابلاغ شیوه نامه ساعت کاری مربیان پیمانی و رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار داشت: این شیوه نامه حاصل ساعت ها کار کارشناسی و بهره گیری از خردجمعی مدیران و مربیان است.

وی افزود: ساعت کار موظف مربیان تمام وقت سازمان، 30 ساعت در هفته است و رؤسای مراکز موظفند بر اساس نیاز مرکز و متناسب با توانایی و قابلیت مربی، نسب به ارجاع فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اداری به مربیان به مدت 6 ساعت در هفته اقدام نمایند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه کشور با اشاره به اینکه کسب افتخارات فوق العاده این سازمان از جمله کسب رتبه اول برنامه‌های ابلاغی تحولی دولت و وزارتخانه در سال 1402، ثمره و نتیجه تلاش‌های جهادی همکاران خدوم است، گفت: با انگیزه پرقدرت و امیدوارانه به تحقق اهداف ترسیم شده و روزهای خوب آینده خوشبین هستیم و تلاش می‌کنیم.

تصویب سه بند کلیدی اساسنامه شامل هزینه‌کرد حداکثر نیم در هزار اعتبار هر طرح تملک دارایی سرمایه ای، دو درصد(2%) از منابع حاصل از فروش کالای قاچاق و فروش اموال تملیکی و اختصاص یک در هزار مزد کارگران در هر ماه، توسط کارفرمایان، صاحبان صنایع و بنگاههای اقتصادی طبق صورت‌های ماهانه یکی از خبرهای خوب اعلام شده در این جلسه بود.

عظیمی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری چند جلسه در نهاد ریاست جمهوری، کمیسیون‌های تخصصی و عالی برنامه و بودجه ریاست جمهوری ، هفته گذشته سه بند مذکور نهایی و برای تصویب و نهایی شدن به هیئت دولت ارسال شد و با ابلاغ و اجرای این بندها اعتبارات چشمگیر به این سازمان اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما