شناسهٔ خبر: 67666533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم مشهد در مجلس:

دولت برای کابینه خود، نیروهای متخصص را بدون توجه به جناح سیاسی‌شان انتخاب کند

فاطمه شبانی

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: دولت برای اینکه موفق شود، کابینه خود را از بین نیروهای متخصص بدون توجه به جناح سیاسی‌شان انتخاب کند.

صاحب‌خبر -

علی اصغر نخعی راد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ویژگی‌های کابینه کارامد برای دولت چهاردهم، اظهارکرد: با توجه به اینکه رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرده که در انتخاب کابینه چهاردهم خطوط قرمز انقلاب را رعایت می‌کند و فرمایشات مقام معظم رهبری هم خط قرمز است، وزرایی را باید معرفی کند که عزت نظام در سیاست بین‌الملل برای آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد و در سیاست‌های داخلی نیز کارآمدی و توانمندی خود را در عرصه عمل نشان داده باشند.

وی افزود: اگر دولت منتخب می‌خواهد کابینه موفقی داشته باشد، باید به تمام نیروهای توانمند جامعه روی آورد و اگر کابینه خود را در یک گروه خاص خلاصه کند، قطعا موفق نخواهد بود. باید افراد معتقد به مبانی انقلاب انتخاب شوند. اگر دولت به آحاد جامعه و افراد توانمند بدون در نظر گرفتن جناح آن‌ها مراجعه کند، موفق خواهد شد اگر غیر از این باشد موفق نخواهد بود. 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس عنوان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید در انتخاب کابینه چهاردهم مورد تواجه قرار گیرد، انتخاب افرادی است که به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخل کشور ایمان دارند. کما اینکه در دولت سیزدهم نیز با استفاده از نیروهای انقلابی و توانمند که نگاه‌ آن‌ها برای پیشرفت کشور و آسایش مردم به ظرفیت‌های داخل است، اقدامات مثبتی در زمینه احیای کارخانه‌ها و افزایش رشد اقتصادی صورت گرفت. 

انتهای پیام 

نظر شما