شناسهٔ خبر: 67666364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان اعلام کرد؛

اجرای پویش «به عشق امام حسین(ع) می بخشم» در استان کرمان

کرمان- معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان گفت: پویش سراسری به عشق امام حسین(ع) می بخشم، همزمان با سراسر کشور از ابتدای محرم در استان کرمان نیز آغاز شده است و تا اربعین حسینی ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد امیر ابراهیمی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ترویج فرهنگ گذشت و سازش یکی از مهمترین اهداف پویش معنوی به عشق امام حسین (ع) می بخشم است.

وی افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته پویش سراسری به عشق امام حسین (ع) می بخشم، از ابتدای محرم آغاز و تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی تصریح کرد: این پویش معنوی با هدف اشاعه فرهنگ گذشت و سازش و با تاسی از سیره سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: در راستای پویش به عشق امام حسین (ع) می بخشم، در سال گذشته ۲۳۴ نفر از زندانیان استان از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی یادآور شد: همچنین در سال گذشته، به همت مقامات قضائی و کارکنان شوراهای حل اختلاف شعب ویژه زندان و گذشت اولیا دم، به برکت نام امام حسین (ع) و اجرای پویش به عشق امام حسین (ع) می بخشم، زمینه آزادی ۲ محکوم به قصاص از چوبه دار نیز فراهم شد.

ابراهیمی ادامه داد: امیدواریم با تاسی از رفتار و منش امام حسین (ع) و با حمایت معنوی افراد، امسال نیز همچون سال گذشته شاهد آزادی تعداد زیادی از زندانیان و بازگشت آنها به خانواده و جامعه باشیم.

نظر شما