شناسهٔ خبر: 67666609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رهایی ۲۳۴ زندانی در کرمان به برکت نام امام حسین (ع)

معاون قضایی رئیس کل و حل اختلاف استان کرمان گفت: در قالب پویش «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم» ۲۳۴ نفر از زندانیان استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام محمد امیر ابراهیمی اظهار کرد: به همت مقامات قضائی و کارکنان شوراهای حل اختلاف شعب ویژه زندان و گذشت اولیای دم، در سال گذشته به برکت نام امام حسین (ع)، ۲۳۴ نفر از زندانیان استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند و زمینه آزادی دو محکوم به قصاص از چوبه‌دار فراهم شد.

وی افزود: در سال‌جاری نیز همچون سنوات گذشته پویش سراسری «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» با هدف اشاعه فرهنگ گذشت و سازش و با تاسی از سیره سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) از ابتدای محرم سال‌جاری آغاز می‌شود و تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان ترویج فرهنگ گذشت و سازش را یکی از مهم‌ترین اهداف این پویش معنوی شمرد و گفت: امیدواریم با تاسی از رفتار و منش امام حسین (ع) و با حمایت معنوی افراد، در سال‌جاری نیز همچون سال گذشته شاهد آزادی تعداد زیادی از زندانیان از زندان و بازگشت آنان به خانواده و جامعه باشیم.

نظر شما