شناسهٔ خبر: 67672360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اخبار انتظامی مازندران

از انهدام باند سارقان غیربومی در استان تا  کشف ۹ کیلو تریاک در آمل

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند سرقت منازل شهروندان با ۲۷ فقره سرقت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید موسی حسینی با اعلام این خبر، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در سطح شهرستان ساری و دیگر نقاط استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند، سارقان منزل و مخفیگاه آنان را شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی، ۵ متهم اصلی این پرونده در عملیات ضربتی پلیس آگاهی دستگیر و در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه ارتکاب به جرمی شدند.

وی افزود: متهمان در ادامه تحقیقات با توجه به شواهد و قرائن موجود، لب به اعتراف گشودند و به ۲۷ فقره سرقت از منازل در شهرستان های مختلف استان اقرار کردند.

سردار حسینی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای پلیس و استفاده از دزدگیر، آژیر، حفاظ نرده ای و لوازم هوشمند الکترونیکی در منازل شخصی، هرگونه تردد افراد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰به پلیس اطلاع رسانی کنند.

کشف ۹ کیلو تریاک در شهرستان  آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و دستگیری قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ مجید باقری در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی در شهرستان آمل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند و با هماهنگی‌ قضائی، در  یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ ۹ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ باقری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است.

کشف داروی قاچاق در شهرستان  جویبار

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف انواع دارو و قرص‌های قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ عبداله اکبری، اظهار کرد: طی بازدید از واحد صنفی در سطح شهرستان فردی در حین فروش انواع داروی قاچاق و غیر مجاز می‌کند، موضوع در دستور کار اداره اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی قضایی از محل بازرسی کردند و در این راستا ۱۲۵۰ قلم دارو و قرص قاچاق کشف شد، افزود: در این رابطه متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش داروهای کشف شده ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع خارج از شبکه کالاها، موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف ۳ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید مهدوی در تشریح این خبر، گفت: ماموران کلانتری ۱۳ زیراب حین گشت زنی به دو خودروی وانت نیسان مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهمان را حین حمل چوب که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های شهرستان برداشت کرده بود، دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از خودروها خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

بازداشت ۴ شرور و اراذل و اوباش مسلح در ساری   

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از بازداشت ۴ شرور و اراذل و اوباش مسلح و کشف ۲ قبضه سلاح گرم و سرد از آنان خبر داد.

سرهنگ عبداله حسن زاده با اعلام این خبر، بیان کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت و زورگیری ۴ مرد با سلاح گرم و سرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی و کلانتری۱۳ قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی متهمان شدند و با هماهنگی قضائی و شناسایی مخفیگاه آنان این افراد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قانونی معرفی شدند.

انتهای پیام

نظر شما