شناسهٔ خبر: 67667668 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» منجر به آزادی ۲۳۴ زندانی از زندان‌های استان کرمان شد

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان گفت: در راستای پویش «به عشق امام حسین (ع) میبخشم» ۲۳۴ نفر از زندانیان استان در سال گذشته از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین محمد امیر ابراهیمی از آزادی ۲۳۴ نفر از زندانیان استان در سال گذشته در قالب پویش «به عشق امام حسین (ع) میبخشم» خبرداد و گفت: به همت مقامات قضایی و کارکنان شورا‌های حل اختلاف شعب ویژه زندان و گذشت اولیا دم در سال گذشته به برکت نام امام حسین (ع) و اجرای «پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» زمینه آزادی ۲ محکوم به قصاص فراهم شد.

وی ادامه داد: امسال نیز همچون سنوات گذشته پویش سراسری به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم با هدف اشاعه فرهنگ گذشت و سازش و با تاسی از سیره سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) از ابتدای محرم امسال آغاز و تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان ترویج فرهنگ گذشت و سازش را یکی از مهمترین اهداف این پویش معنوی شمرد و گفت: امیدواریم با تاسی از رفتار و منش امام حسین (ع) و با حمایت معنوی افراد، امسال نیز همچون سال گذشته شاهد آزادی تعداد زیادی از زندانیان از زندان و بازگشت انان به خانواده و جامعه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما