شناسهٔ خبر: 67649026 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

جملات شورانگیز مهدی طارمی در نخستین مصاحبه با رسانه اینتر/ بهترین لحظه زندگی و تحقق رویای شاهزاده ایرانی

مهدی طارمی قرارداد خود را با اینتر به امضا رساند و رسماً از سوی رسانه باشگاه معرفی شد و سپس گفت‌وگویی هم با رسانه این باشگاه انجام داد.

صاحب‌خبر -

جملات شورانگیز مهدی در نخستین مصاحبه اش پس از رونمایی در اینتر/ بهترین لحظه زندگی و تحقق رویای شاهزاده ایرانی

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی طارمی پس از عقد قرارداد با اینتر و ثبت عکس یادگاری در کنار جام های این باشگاه، گفت‌وگویی با بخش رسانه‌ای نراتزوری انجام داد.

در ابتدا ضمن خوشامدگویی به طارمی، از او پرسیده می‌شود که امروز برای تو چه معنایی دارد؟ او هم در پاسخ می‌گوید: «خیلی خوشحالم که اینجا با شما هستم. این مثل یک رؤیا برای من است. احساس خیلی خوبی دارم و باید بگویم این بهترین لحظه زندگی من است».

خبرنگار رسانه باشگاه اینتر، به طارمی می‌گوید که تو اولین بازیکن ایرانی هستی که به اینتر پیوسته، باید احساس غرور زیادی داشته باشی. در ضمن نظرت درباره سری آ چیست که طارمی هم پاسخ می‌دهد: «می‌دانستم و این فکر را داشتم و بهترین تلاش را کردم تا اینجا باشم. فکر می‌کنم خیلی خوب است. سری آ یکی از بزرگترین لیگ‌های جهان است و من همیشه سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و می‌خواهم بهترین کارم را در اینتر انجام دهم. به عنوان یک مهاجم مرکزی باید گل بزنم، پاس گل بدهم و بازی‌ها را ببرم که این برای تیم مهم‌ترین چیز است».

سؤال بعدی این است که فکر می‌کنی چه چیزی به تیم قهرمان ایتالیا اضافه خواهی کرد؟ مهدی هم چنین پاسخ می‌دهد: «ما در اینتر یک باشگاه بزرگ هستیم و باید همه بازی‌ها را ببریم. باید روی این هدف تمرکز کنیم و هر بخش از بازیکنان، کادر فنی و کل باشگاه باید تلاش کنند تا بازی‌ها را ببرند و قدم به قدم پیش برویم».

مهاجم ایرانی اینتر در ادامه در مواجهه با این پرسش که "پدرت فوتبالیست بود. آیا این عامل باعث شد که تو به فوتبال روی بیاوری؟ و او چه نقشی داشت؟" به دوربین باشگاه اینتر می گوید: «قطعاً او یک اسطوره در شهرم بود و از شش سالگی فوتبال را شروع کردم. او همیشه مراقب من بود، من را ساخت و من را تمرین می‌داد. این برای من خیلی خوب بود».

طارمی در واکنش به این سؤال که آیا لقب خاصی داری که طرفداران جدیدت، طرفداران اینتر، می‌توانند تو را با آن صدا بزنند؟ گفت: «وقتی در پورتو بودم، من را شاهزاده ایران می‌نامیدند، ولی ببینیم اینجا چه می‌شود. پیام من برای طرفداران این است که من اینجا هستم تا کمک کنم و باید تا آخر جشن بگیریم. در مسابقات زیادی شرکت خواهیم کرد و قول می‌دهم که بهترین عملکردم را برای آن‌ها داشته باشم و در نهایت باید همه با هم جشن بگیریم».

نظر شما