شناسهٔ خبر: 67650282 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مصاحبه جذاب طارمی با سایت اینتر

مهاجم ایرانی تیم فوتبال اینتر احساسش درباره پیوستنش به این تیم و اهدافی که با نراتزوری برای خود ترسیم کرده، صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مهدی طارمی که امروز (شنبه) با امضای قراردادی سه ساله به طور رسمی به اینتر پیوست، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه ایتالیایی درباره احساسش در مورد پیوستن به نراتزوری گفت: خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم. این مثل یک رؤیا برایم است و از این بابت خیلی خوشحالم. باید بگویم که این بهترین لحظه زندگی‌ام است.

وی همچنین درباره اینکه حالا تبدیل به اولین بازیکن ایرانی تاریخ باشگاه اینتر شد، اظهار داشت: بله، من از این موضوع آگاه بودم و بسیار به آن افتخار می‌کنم. برای اینکه اینجا در اینتر باشم، تمام تلاشم را کردم و سرانجام موفق به انجامش شدم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین درباره مسابقات سری A ایتالیا هم خاطرنشان کرد: سری A یکی از معتبرترین لیگ‌های جهان است. من سعی می‌کنم در اینتر هم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم، درست همان‌طور که تاکنون انجام داده‌ام. می‌خواهم کارم را در اینتر به بهترین شکل ممکن انجام دهم.

طارمی ۳۱ ساله همچنین در خصوص اینکه چه سبک مهاجمی است، گفت: به عنوان یک مهاجم نوک، من باید گلزنی کنم و پاس‌گل بدهم و سعی کنم بازی‌ها را ببریم که این مهمترین چیز برای تیم است.

وی در مواجهه با این پرسش که «فکر می‌کنید نقش شما در تیم قهرمان ایتالیا چه خواهد بود؟»، اظهار داشت: من در اینتر هستم، در باشگاهی بزرگ و در اینجا باید برای بردن هر چه بیشتر بازی‌ها تلاش کرد. ما باید روی این هدف متمرکز باشیم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام دهیم. برد چیزی است که به لطف کار همه، کادر فنی، بازیکنان و کل باشگاه به دست می‌آید، گام به گام تا هدف نهایی.

مهاجم پیشین پورتو در مواجهه با این پرسش که «پدرت فوتبال بازی می‌کرد. آیا این باعث شد که به سمت دنیای فوتبال سوق پیدا کنی؟»، خاطرنشان کرد: پدرم یک اسطوره فوتبال در زادگاهم است. من از ۶ سالگی فوتبالم را شروع کردم. پدرم همیشه از من حمایت و مرا به آنچه امروز هستم، تبدیل کرده است. او همیشه در تمرینات من را دنبال می‌کرد. این یک ماجراجویی زیبا برای من بوده است.

بیشتر بخوانید:

رونمایی رسمی اینتر از مهدی طارمی

طارمی درباره اینکه آیا لقبی دارد که هواداران اینتر بتوانند از آن استفاده کنند، گفت: وقتی در پورتو بودم، آنها من را « شاهزاده ایرانی» صدا می‌زدند اما ببینیم اینجا چه لقبی می‌گیرم.

مهاجم تیم ملی کشورمان در پایان درباره اینکه چه پیامی برای هواداران جدیدش دارد، گفت: قطعاً من اینجا هستم تا مشارکت کنم. دوست دارم از این به بعد در تمام بازی‌هایی که بازی خواهیم کرد، پیروزی‌های زیادی را با آنها جشن بگیرم. قول می‌دهم تمام تلاشم را برای آنها انجام دهم و با هم جشن بگیریم.

مهدی طارمی در چهار فصل حضورش در پورتو آمار ۹۱ گل زده و ۵۶ پاس گل را در ۱۸۲ بازی از خود بر جای گذاشت و ‌عنوان سومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه پرتغالی را از آن خود کرد. مهاجم تیم ملی کشورمان با پورتو یک بار قهرمان لیگ برتر پرتغال، سه بار قهرمان جام حذفی، یک بار قهرمان جام اتحادیه و دو بار قهرمان سوپرجام این کشور شد.

نظر شما