شناسهٔ خبر: 67650393 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

مصاحبه جذاب طارمی با سایت اینتر؛ برای اینکه اینجا در اینتر باشم، تمام تلاشم را کردم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال اینتر احساسش درباره پیوستنش به این تیم و اهدافی که با نراتزوری برای خود ترسیم کرده، صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی طارمی که امروز (شنبه) با امضای قراردادی سه ساله به طور رسمی به اینتر پیوست، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه ایتالیایی درباره احساسش در مورد پیوستن به نراتزوری گفت: خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم. این مثل یک رؤیا برایم است و از این بابت خیلی خوشحالم. باید بگویم که این بهترین لحظه زندگی‌ام است.

وی همچنین درباره اینکه حالا تبدیل به اولین بازیکن ایرانی تاریخ باشگاه اینتر شد، اظهار داشت: بله، من از این موضوع آگاه بودم و بسیار به آن افتخار می‌کنم. برای اینکه اینجا در اینتر باشم، تمام تلاشم را کردم و سرانجام موفق به انجامش شدم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین درباره مسابقات سری A ایتالیا هم خاطرنشان کرد: سری A یکی از معتبرترین لیگ‌های جهان است. من سعی می‌کنم در اینتر هم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم، درست همان‌طور که تاکنون انجام داده‌ام. می‌خواهم کارم را در اینتر به بهترین شکل ممکن انجام دهم.

طارمی ۳۱ ساله همچنین در خصوص اینکه چه سبک مهاجمی است، گفت: به عنوان یک مهاجم نوک، من باید گلزنی کنم و پاس‌گل بدهم و سعی کنم بازی‌ها را ببریم که این مهمترین چیز برای تیم است.

وی در مواجهه با این پرسش که «فکر می‌کنید نقش شما در تیم قهرمان ایتالیا چه خواهد بود؟»، اظهار داشت: من در اینتر هستم، در باشگاهی بزرگ و در اینجا باید برای بردن هر چه بیشتر بازی‌ها تلاش کرد. ما باید روی این هدف متمرکز باشیم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام دهیم. برد چیزی است که به لطف کار همه، کادر فنی، بازیکنان و کل باشگاه به دست می‌آید، گام به گام تا هدف نهایی.

نظر شما